آرشیو دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۱۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

در اخبار می خواندم جناب وزیر راه و شهرسازی گفته اند، بسیاری از فرودگاه های ما استعداد راه اندازی تاکسی هوایی را دارند، مردم می توانند با استفاده از هواپیماهای شخصی خود با ثبت نام در این پروژه از آن استفاده کنند، شما را به خدا این کدام مردمند که هواپیمای شخصی دارند؟! دائم می گویند مردم، مردم روغن ندارند، گوشت ندارند، مرغ ندارند، خانه ندارند، یک ماشین معمولی ارزان قیمت نمی توانند تهیه کنند، چرا فقط استفاده ابزاری از نام مردم می کنند، من که از مردم هستم حقوق سی سال خدمتم را اگر جمع کنم نمی توانم حتی یک خودروی خارجی بخرم، به کجا می رویم با این مسئولین؟!

نیری

سال 76 یا 77 صحبتی بود که اگر در حوزه هامون چاه بسیار عمیق حفر شود به دریای آب شیرین می رسیم. خب موضوع مشخص است، هامون چند ده هزار سال هامون بوده است، این آبها کجا رفته اند؟ اما از آن سال تاکنون در تمام دولت ها با انجام این امر مخالفت شد تا اینکه پارسال اعلام شد که بررسی کارشناسی شده و در آنجا تعدادی چاه حفر شده و به دریای آبی رسیده ایم که تا هزار سال تمام نمی شود... عرضم این است که عمده مشکلات ما از همین سنخ است. ما چه نیازی به آمریکا و غرب و اروپا و بقیه داریم اگر چنانچه به ظرفیت ها و داشته های خودمان توجه کنیم... بررسی شود که چه کسی اجازه نداد در این سال ها این کار انجام شود.

2914—0990

با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری از نیروی انتظامی و مراجع قضایی درخواست می کنم از همین حالا اعلام کنند با برهم زنندگان نظم عمومی و اغتشاشگران برخورد جدی و شدیدی خواهند کرد. مردم چه گناهی کرده اند اگر بخواهند از نظام و از رهبرشان حمایت کنند و گرفتار دست این اوباش نشوند؟! در ضمن خواهش می کنم فکری جدی هم به حال این وضعیت حجاب و اختلاط پسر و دختر در جامعه بشود، امنیت و آزادی از خانواده های مذهبی سلب شده است...

0883—-031

جناب آقای روحانی بالاخره قیمت گوشت و مرغ و تخم مرغ و حبوبات و لبنیات و مسکن و خودرو و... به کجا باید برسد تا شما قبول بفرمایید که اقبال به بیرون و چشم امید به بیگانگان دردی از ما را دوا نخواهد کرد؟!

3152—-021

فروشگاه اتکا واقع در ابتدای خیابان معلم در آغاز شیوع کرونا از تمامی مشتریان ورودی تست تب می گرفتند و یا با الکل ضدعفونی می کردند اما حالا با این میزان قربانی و درگیری با بیماری هیچ خبری از آن دستگاه تب سنج و مواد ضدعفونی نیست. چرا؟!

1741—-021

در مورد پخش مستند ادواردو از شبکه افق خواهشمندم به اطلاع مسئولین این شبکه برسانید که اولا چرا زمان پخش این مستند طبق اعلام قبلی انجام نشد و تغییر پیدا کرد، ثانیا چرا در این مستند هیچ اشاره ای به تغییر نام ایشان به «مهدی» و اینکه ایشان «شیعه» هم شدند انجام نگرفت؟!

8221—-081

کسانی که به جای کار جهادی و مدیریت انقلابی و توجه به منویات رهبری، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، چشم به انتخاب بایدن دوخته اند کارشان مثل آب در هاون کوبیدن غیرعقلانی است.

3949—0912 و 0054—0916

هر دو فرزند گاوچران های آمریکا مدعی پیروز انتخابات ریاست جمهوری این کشور شده اند. چه خوب می شود اگر هر دو دولت تشکیل بدهند و ملت های جهان به این یانکی ها بیشتر بخندند.

2274—0921

از مردم فهیم کشورمان می خواهم به این سخنان مسئولین توجه کنند و خود قضاوت کنند: آشنا؛ اجازه نداریم معیشت مردم گروگان گرفته شود! وزیر اقتصاد؛ در 6 ماه گذشته توانستیم با فروش اوراق و بورس و واگذاری سهام دولتی کسری منابع را جبران کنیم. رئیس جمهور: مذاکره با دنیا باعث شد بالاترین رشد را در جهان داشته باشیم! ابتکار؛ آمریکا در عهدش بر سر برجام نماند و عهدشکنی کرد ولی ما برعهد خود هستیم! این سخنان هم باعث تاسف است و هم تعجب.

سوری

همانگونه که مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان در یادداشت اخیر خود آورده به رغم همه دست و پازدن های غرب زده ها مذاکره و سازش با آمریکا اتفاق نخواهد افتاد و خواب پریشان آنها تعبیر نخواهد شد.

0049—0911

آقای رئیس جمهور بعد از پیروزی بایدن در آمریکا گفته اند نباید فرصت سوزی کرد. گفتند فرصت سوزی به یاد عدم ساخت مسکن در 7 سال گذشته و کنار گذاشتن کارت سوخت به مدت چندین سال افتادم؟!

0594—0912

تحصیل دانش آموزان از طریق فضای مجازی و به صورت آنلاین از یک طرف هزینه اینترنت زیادی روی دست خانواده ها می گذارد از سوی دیگر دروس به آسانی قابل دریافت نیستند. به نظر می رسد مسئولین امر از باب رفع تکلیف چنین روش تحصیلی برای دانش آموزان را تدبیر کرده اند و به تجهیز کافی نتیجه دهی و ثمربخش بودن یا نبودن آن توجهی نکرده اند!

8495—0911

با توجه به وضعیت معیشتی اغلب مردم و هزینه های بسیار بالای بستری در بیمارستان، شایسته است دولت تدبیری بیندیشد که ماسک و الکل رایگان همانند یارانه ماهانه به دست مردم برسد.

2846—0935

به عنوان یک ایرانی و کارگر زحمتکش هیچ توقعی از دولت ندارم چرا که دولت ثابت کرده که کاری برای مردم انجام نمی دهد. تنها درخواستم این است که حداقل برای یک هفته قیمت های اجناس را ثابت نگه دارد.

ترکمن- قزوین

بعضی از نهادها و دستگاه ها با کمبود نیرو مواجه هستند ولی از سوی دیگر به آمار بیکاران کشور هر روز اضافه می شود. چرا دستور جذب نیروهای جدید صادر نمی شود؟

0685—0916

کسانی که توصیه ها و قوانین ستاد ملی کرونا را بی اهمیت تلقی می کنند هم به خود آسیب می زنند و هم به دیگران. با عمل به توصیه ستاد کرونا، حقوق دیگران را ارج نهیم.

6263—0938

به نظر یکی از عوامل افزایش کرونا باز بودن ساندویچ فروشی ها و کبابی ها تا پاسی از شب است. عده ای گویا لبجازی می کنند و به زیر پا گذاشتن دستورات ستاد کرونا افتخار می کنند! مسئولین امر شب ها سری به خیابان شریعتی کمی بالاتر از پل رومی بزنند و اوضاع را از نزدیک در این مرکز فروش ساندویچ و کبابی ملاحظه نمایند!

0220—0935

یکی از مکان های اداری شلوغ دادگاه ها هستند. با توجه به تشدید شدن وضعیت کرونایی کشور درخواست داریم در این مورد تدبیری اندیشیده و به اجرا گذاشته شود.

0208—0911

ازدحام جمعیت در پزشکی قانونی و بانک ها وضع خیلی بدی دارد. مسئولین ستاد ملی مبارزه با کرونا از اتاق های مدیریتی خود بیرون آمده به کف جامعه بیایند و سپس تصمیم بگیرند.

8949—0912

در خردادماه 99 در فروش یک ساله ایران خودرو قرعه یک دستگاه پژو 206 صندوق دار تحویل آبان 99 به نام من افتاد. قیمت خودرو 80 میلیون اعلام شد. مبلغ 43 میلیون تومان، پیش پرداخت کردم. بعد از یک ماه به بهانه مجوز شورای رقابت قیمت را 34 درصد افزایش دادند و 80 میلیون را به 104 میلیون رساندند! و اخیرا نیز به بهانه افزایش 25 درصدی، دعوتنامه 131 میلیونی بدون در نظر گرفتن سود مبلغ پرداختی برای ما صادر کرده اند! آیا رواست وقتی افراد ثبت نام می کنند و قیمت تمام شده اعلام می شود در نهایت 51 میلیون تومان افزایش قیمت داشته باشد؟! از دستگاه قضایی، مجلس و مسئولین امر درخواست می شود با این اجحافی که شرکت های خودروساز به مردم روا می دارند برخورد نمایند.

حسینی

در این اوضاع آشفته بازار قیمت ها، آیا مسئولین تعزیرات و بازرسی و نظارت در مرخصی طویل المدت به سر می برند؟!

2846—0935

گزارشگر از بازار مرغ و کسادی آن گزارش تهیه می کند و فروشندگان هم از نبود مشتری گلایه می کنند و جالب این که با کمبود مشتری قیمت آن هنوز بالای 22 هزار تومان است؟!

3949—0912

تاسیس دانشگاه جامع خودروسازی در کنار صنایع خودروسازی داخلی با کمک مهندسان صنایع نظامی، اساتید و نخبگان می تواند تحولی نوین در صنعت خودروسازی ایجاد کند.

0685—0916