آرشیو شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۱۵
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

تناقض در نحوه اجرای قانون

 سید نظام الدین موسوی: «به حکم کمیسیون ماده 100 شهرداری، آلونک پیرزنان را در کرمانشاه و بندرعباس تخریب می کنند اما به حکم اصل 31 قانون اساسی توجه نمی کنند که دولت مکلف است زمینه برخورداری طبقات ضعیف از حق مسکن را فراهم کند. اگر دولت آقای روحانی مسکن مهر را متوقف نمی کرد امروز هیچ ایرانی بی سرپناه نبود.»

اندر احوالات مدیران غرب زده

 پیمان علیشاهی با انتشار این کاریکاتور به انتظار برخی از مدیران از نتایج انتخاب بایدن در آمریکا واکنش نشان داد و نوشت: «سرمایه گذاری پوچ یعنی از خروس توقع تخم دوزرده داشته باشی!»

پیشرفت در فشار تحریم ها

 کاربر دیگری نوشت: «کیت ایرانی تشخیص فوری کرونا که حدود 15 دقیقه جواب میده رونمایی شد و ایران رسما بین پنج کشور برتر جهان تو این زمینه قرار گرفت. این خبر رو برسونید به کل دنیا و وطن فروشای داخلی، بازم پیشرفت می کنیم حتی تو تحریم.»

دروغ بزرگ درباره بایدن

 محمد ایمانی: «برجام زدگان وانمود می کنند که دموکرات ها طرفدار برجامند و این ترامپ بود که توافق را زیر پا گذاشت. آیا دموکرات ها و بایدن از نقض برجام ناراحتند؟ قطعا نه، خوشحال هم هستند. اگر غیر از این بود، آنها اعلام می کردند فورا و بدون هیچ قید و شرطی، به توافق برمی گردند و تحریم ها را بر می دارند. اما وقتی شرط و شروط می گذارند و خواستار تمدید محدودیت های برجامی می شوند که طبق توافق رو به پایان است و محدودیت توانمندی نظامی و قدرت منطقه ای ایران را هم اضافه می کنند، یعن بزک کنندگان مذاکره دوباره، درباره دموکرات ها، یک دروغ بزرگ تحویل مردم می دهند.»

به مادران توجه کنید

 حمیدرضا بیانی: «دوهفته گفتند تعطیل و محدودیت تردد ایجاد کردید. خب بهترین فرصت بود یه هفته ای هم به مادران استراحت بدهند. سیستم آموزش مجازی مادران رو کلافه کرده برخی دچار مشکلات روحی شدند. آموزش و پرورش به این نکته توجه نداره.»

  امید بی نتیجه

 انسیه ملاح: «امیدی که لیبرال های ما به دموکرات های آمریکا دارن، اگه به توان داخلی داشتن، الان این ما بودیم که داشتیم آمریکا رو تحریم می کردیم نه اونا!»