آرشیو شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۱۵
اخبار کشور
۱۱

رزمایش بزرگ مهرورزی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شیراز

شیراز- خبرنگار کیهان: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در آیین آغاز رزمایش مهرورزی استان فارس،گفت: رزمایش مهرورزی در فارس آغاز و بیش از 117 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان این استان توزیع شد.

مرتضی بختیاری، افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) بیش از  299 میلیارد تومان در سال 98 با کمک خیران جمع آوری و به نیازمندان اهدا کرده است.

وی ادامه داد: 378 میلیارد تومان طی هفت ماهه امسال خیران به نیازمندان استان فارس کمک کرده اند و کمیته امداد فارس توانسته اند این میزان کمک را از خیران جمع آوری کند.

وی تصریح کرد: در همایش مهرورزی بیش از 117 هزار بسته معیشتی که هر بسته بالغ بر 300 هزار تومان ارزیابی شده است به نیازمندان اهدا خواهد شد و سه هزار تبلت نیز به دانش آموزان این استان اهدا می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه در آیین مهرورزی استان فارس بیش از یک هزار و 500 جهیزیه تهیه و بین نوعروسان یتیم استان توزیع خواهد شد، گفت: بیش از 800 واحد مسکونی نیز در قالب طرح مهرورزی در فارس افتتاح و به نیازمندان این استان اهدا خواهد شد و همچنین در مجموع افزون بر 330 میلیارد تومان تسهیلات نیز به مددجویان تحت پوشش این استان داده می شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد برای ایجاد اشتغال پایدار خانواده های مددجویان اهمیت ویژه ای قائل است، گفت: در همین راستا امروز 500 پنل خورشیدی تولید برق در استان فارس به بهره برداری می رسد که درآمدزایی خوبی برای خانوارهای تحت پوشش ایجاد خواهد کرد.