آرشیو چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۱۹
ورزشی
۹

برگزاری لیگ برتر فوتسال منتظر تایید وزارت بهداشت

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که برگزاری لیگ برتر فوتسال و نیز پروتکل های بهداشتی رشته های اسکی و ژیمناستیک به منظور برگزاری مسابقات در این رشته ها، در انتظار تایید وزارت بهداشت است.

محمد اسد مسجدی با اشاره به اینکه ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش به منظور صدور مجوز برگزاری لیگ برتر فوتسال با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکاتبه کرده است، اظهار کرد: به دنبال صدور مجوز لیگ برتر فوتسال هستیم، هرچند ممکن است به دلیل شرایط پیش آمده و محدودیت های اعمال شده با تاخیر چند روزه این مجوز صادر شود اما ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش و فدراسیون فوتبال در حال رایزنی و تلاش برای صدور مجوز برگزاری لیگ برتر فوتسال هستند.

وی ادامه داد: همچنین برای رشته های اسکی و ژیمناستیک پروتکل های بهداشتی مربوطه با همکاری فدراسیون های ذی ربط تهیه و به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارجاع شده است تا در راستای تایید و اجرای آن اقدام شود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات در رشته های اسکی و ژیمناستیک نیازمند پروتکل های بهداشتی است، بیان کرد: این پروتکل ها تهیه شده که نیازمند تایید وزارت  بهداشت است.