آرشیو دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹، شماره ۹۹۲۱
ورزشی
۱۱

خبر

قرارداد گل محمدی تمدید شد

 یحیی گل محمدی قرارداد خود با این باشگاه را به مدت دو سال تمدید کرد. گل محمدی که ازنیم فصل لیگ نوزدهم به پرسپولیس بازگشت، موفق شد قهرمانی لیگ برتر و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را درهمین مدت اندک به دست بیاورد و بنا به خواسته هواداران و با تلاش مدیریت باشگاه، قراردادش تمدید شد.

 میلنر:  دیگر از فوتبال خوشم نمی آید

هافبک لیورپول اعلام کرد به خاطر تاثیرات ویدئو چک دیگر مثل قبل عاشق فوتبال نیست.میلنرگفت: این فناوری روح فوتبال را از بین برده است و قوانینی را درفوتبال نهادینه کرده که دیگر این بازی شور و شوق قبل را ندارد و من خودم ازجمله کسانی هستم که علاقه خودم را به فوتبال ازدست دادم. 

  نوازی:  از فینالیست 3 امتیازمی خواهیم

مربی تیم شهرخودرو گفت: پرسپولیس تیم سرسختی است که فینالیست لیگ قهرمانان آسیاست اما امیدوارم که 3 امتیاز بازی امروز برای ما باشد. محمد نوازی گفت: همه مسابقات  برای شهر خودرو سخت است. پرسپولیس فینالیست آسیا است و بازی برابر این تیم در تهران دشواراست. تیم ما شرایط خوبی دارد. امیدواریم که با ارائه یک عملکردی خوب حقمان را با کسب 3 امتیاز بگیریم.

 تبریک اسطوره ها به سوریان

عبداله موحد و محمد نصیری، نوابغ کشتی و وزنه برداری جهان، کسب عنوان محبوب ترین فرنگی کارجهان را به حمید سوریان تبریک گفتند.به تازگی درپایان نظرسنجی مجازی برای انتخاب محبوب ترین فرنگی کار دنیا که در اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد، حمید سوریان به عنوان برترین کشتی گیر ازنگاه کاربران انتخاب شد.

 انصاری: باآمادگی به فوتبال بازمی گردم

مدافع تیم پرسپولیس آرامش را نیاز این تیم قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا دانست. محمد انصاری گفت: دراین مدت، با تمرکز بالا روی بهبود مصدومیتم کارکردم که  با زحمات کادر فنی و کادر پزشکی، شرایط خوبی دارم. مدتی است تمرینات اختصاصی را انجام می دهم و عجله ای برای بازی ندارم تا بتوانم با آمادگی صد درصد بازگردم.

 طارمی بهترین لژیونرآسیا

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتوی پرتغال با درخشش در جام حذفی این کشور، عنوان بهترین لژیونرفوتبال آسیا را از نگاه کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا کسب کرد.

 شاگردان مارادونا پیروز شدند

شاگردان اسطوره فقید فوتبال آرژانتین دراولین بازی خود پس از درگذشت او موفق به کسب پیروزی شدند. تیم  خیمناسیا لاپلاتا که تا پیش ازاین هدایتش بر عهده مارادونای بود، دراولین بازی خود پس از درگذشت سرمربی 60 ساله اش موفق به کسب پیروزی شد.