آرشیو چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۲۵
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

انتقام خون شهدای هسته ای باید دارای تاثیر اساسی در مسائل کشور باشد. یکی از مصادیق این انتقام می تواند اخراج بازرسان آژانس از کشور با مصوبه مجلس شورای اسلامی باشد.

1013—-0920

درود بر شرف و غیرت نمایندگان انقلابی که دو فوریت خروج از پروتکل الحاقی را تصویب کردند و بدا به حال کسانی که برجام بدفرجام را ظرف 20 دقیقه تصویب کردند و اظهار داشتند زمان 20 دقیقه هم زیاد بود!

سوری

وقتی جماعتی در داخل ترور دانشمندان کشورمان توسط رژیم صهیونیستی را «تله تنش» تحلیل می کنند یعنی در حقیقت به دشمن پیام می دهند با ادامه شرارت و جنایت خود پاسخی از ایران دریافت نخواهند کرد. این هم بیماری غرب زده های داخل کشور ماست که حاضرند با وطن فروشی تن به هر حقارت و ذلتی بدهند؟

4190—-0917

خائنینی که با صغری و کبری چیدن های بچگانه و تحلیل های بی ارزش برای انصراف نظام از انتقام سخت از تروریست های دولتی و غیردولتی غربی و وابستگان به آنها در ترور سردار سلیمانی و اینک سردار دکتر فخری زاده فعالیت می کنند باید مورد بازخواست جدی قرار گیرند. اگر مشکل قانون هست، مجلس انقلابی مشکل آن را با قانونگذاری حل کند.

2977—0933

دشمنان با ترور نخبگان و دانشمندان کشور به خیال خود می خواهند حرکت علمی و پیشرفت ایران را متوقف کنند ولی کور خوانده اند. به فضل الهی نسل انقلابی راه شهیدان را ادامه خواهد داد و ما مردم تا نابودی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از پای نخواهیم نشست.

6406—0912

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا به حال بارها دست به ترورهای ناجوانمردانه زده اند و می زنند و همواره جز شکست و ذلت در برابر ملت که جان بر کف آماده اجرای فرامین رهبر و مقتدایشان هستند راه به جایی نمی برند. امام راحل(ره) فرمودند: «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود.» هر قطره خون شهید موجب حرکت و جوششی خواهد شد که پایه های ظلم فرعونیان را به لرزه خواهد انداخت و ان شاءا... کشورهای غرب آسیا از شر این ولیده نجس و نامشروع راحت خواهند شد.

سروی

امیدوارم صدای انتقام خون شهید عزیز فخری زاده چنان بلند باشد که انتقام شهدای هسته ای قبلی نیز گرفته شود.

0950—-0919

برای تسکین قلوب میلیون ها انسان آزاده که از ترور دانشمند عزیزمان شهید فخری زاده دردمند است، انتظار می رود سیلی محکم به صورت شیطان بزرگ و ولد نامشروعش در اسرع وقت نواخته شود.

0866—-0911

مردم نباید بار دیگر فریب سیاست دروغ جنگ یا صلح جماعت سازشکار با غرب را بخورند و این 8 سال سراسر خسارت مجددا تکرار شود که در آن صورت از ایران چیزی باقی نخواهد ماند، برعکس باید تلاش کرد دولت انقلابی روی کار بیاید تا بتوان خسارت های وارده را جبران کرد.

8416—-0939

غصه ام از این است که دانشمندانی چون فخری زاده سال ها به صورت گمنام مشغول خدمت به نظام و کشور هستند و سرانجام دشمن هم آنان را ترور می کند ولی تعدادی افراد بی هنر و فاقد کارایی برای مدت ها بر قدرت، چنبره می زنند و هیچ کس هم هیچ مزاحمتی برای آنان ایجاد نمی کند.

1648—-0915

دانشمند فرهیخته و توانمند کشورمان شهید دکتر فخری زاده شاید نزد ملت ایران سرشناس نبودند ولی همین عدم سرشناسی در اوج متواضع بودن، عظمت و عزت این شهید را مضاعف کرد. قطعا دشمنان قسم خورده نظام از خصایل این دانشمند هسته ای که باعث پیشرفت و خدمات بیشتر او به مردم و کشور شده بود به شدت عصبانی بودند.

1613—-021

ملت رشید و ولایی ایران! بار دیگر دشمن خونخوار ملت ها شیطان بزرگ و جهانخوار به دست سگ های زنجیره ای منطقه یعنی صهیونیست های کودک کش و اشغالگر و دیگر مزدورانش با به شهادت رساندن دانشمند هسته ای شهید فخری زاده بزرگوار ملت را داغدار نمود. دشمنان و بدخواهان بدانند که با این ترورها نمی توانند جلوی رشد علمی و پیشرفت کشورمان را بگیرند. نیروهای مسلح قطعا در وقت مقتضی پاسخ دندان شکنی به فرموده رهبرمان خواهند داد.

جمعی از اعضای هیئت مذهبی بالاخیابان مشهد مقدس

نیروهای دانشمند انقلابی کشور در حال فتح فضا هستند ولی دولت از تامین گوشت مرغ مردم عاجز است. فرق دو نوع مدیریت جهادی و لیبرالی وابسته به خارج را در این مسئله کاملا می توان احساس کرد.

3906—0916

پاسخ به ترور دانشمند ما باید سریع، قاطع و مرگبار باشد و گرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد...  بعد از پاسخ کوبنده می توانیم صبر استراتژیک را یاد بگیریم و به تجربیات خود اضافه کنیم!

2842—0910و 0049—0911

ای دولتمردان! به جای اینکه در ماه های پایانی پنجه بر چهره مجلس و دستگاه قضایی بکشید دست به دست آنان دهید و از مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی بکاهید تا قدری از کم کاری 8 ساله شما جبران شود و الا با پرونده ای تاریک مسئولیت را ترک خواهید کرد.

نیکنام

با دادگاهی کردن مدیران خسارت زا چون آخوندی هم تا حدودی جبران خسارت های وارده خواهد شد و هم جلوی حرافی ها و سم پاشی های آنان علیه نظام گرفته می شود.

0692—0918

امثال محمد الحاج عراقی ضمن ابراز علاقه شدید به رهبری و ایران و دوستان سوری از عدم ورود ایران به فعالیت اقتصادی این دو کشور گلایه می کنند عدم اقبال دولت به این امر باتوجه به نیاز شدید به این گونه تحرکات اقتصادی، نشان از حضور نیروهای نفوذی دشمن است که دولتمردان را از لقمه های آماده برای کشور منصرف می کنند!

3107—0902

در سال 74 طی اجرای طرح نواب در غرب تهران مسجد محله ما به نام مسجد فاطمیه در طرح قرار گرفت و تخریب شد، با گذشت 25 سال هنوز شهرداری برای ساخت مسجد جایگزین کاری نکرده است. چرا؟

5982—0919