آرشیو چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۲۵
اخبار کشور
۳

پس از تشییع در محل بنیاد شهید ، پیکر مرحوم «شهیدی محلاتی» در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپرده شد

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم حجت الاسلام «سید محمدعلی شهیدی محلاتی» نماینده رهبر انقلاب در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش «ایثار»، مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی صبح دیروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، برخی از مسئولان کشوری، مدیران و کارکنان بنیاد و خانواده آن مرحوم با رعایت پروتکل های بهداشتی در ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد.

پیکر مرحوم شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از اقامه نماز به امامت آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران، به شهرری منتقل و در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.

آن مرحوم که بامداد 9 آذرماه بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت، پیش از این از سال 1392 به مدت 7 سال معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران را برعهده داشت، با شدت گرفتن بیماری در خردادماه امسال از این سمت استعفا داد و به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به خدمت ادامه داد.

مرحوم حجت الاسلام شهیدی محلاتی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در سمت های مختلفی به خدمت پرداخت که از آن جمله می توان به ریاست عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، معاونت کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه، رئیس بازرسی نهاد ریاست جمهوری و مشاور رئیس جمهور اشاره کرد.