آرشیو چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۲۵
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

نشانی برای دلجویی

 علی قلهکی: «خبرگزاری دولتی ایرنا سریع از آرشیو خود چندعکس از شهید فخری زاده با روحانی پیدا کرده و ربط به برجام داده! ولی واقعیت اینه که نشان اهدایی به شهید فخری زاده داده، نشان خدمت به خاطر صنعت هسته ای بوده و ربطی به برجام ندارد؛ به نوعی دلجویی از یک دانشمند هسته ای به خاطر توقف فعالیت هاست!»

جنگ تدریجی و مقاومت فعال

 آسید: «استراتژی ایران در مقابل دشمن و خصوصا رژیم منحوس صهیونیستی، جنگ تدریجی و مقاومت فعال است. در این جنگ، شاید ضربات تاکتیکی هم خورده باشیم اما یقینا دست برتر در حوزه واردکردن ضربات راهبردی، در اختیار ماست. نمونه: مهم ترین کریدور زمینی دسترسی عملیاتی به اسرائیل، در اختیار ماست!»

بگذارید مجلس به شما کمک کند

 سید نظام الدین موسوی: «مخالفت دولت و وزارت امور خارجه با مصوبه مجلس درباره توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی عجیب است. آقایان! حتی اگر به زعم خودتان دنبال تعامل هستید، کارت بازی شما در تعاملات چیست؟ اجازه دهید حداقل پروتکل الحاقی را برای چانه زنی داشته باشید که مجبور به حراج منطقه و موشکی نشوید.»

دولت به تصمیم مجلس تن نمی دهد

 علیرضا گرائی: «از فردا قطعا دولت دوباره زانویش را روی گردن معیشت مردم خواهد گذاشت تا مجلس بی خیال طرح اقدام فوری لغو تحریم ها شود. قوه قضائیه، بسیج و همه نیروهایی که وظیفه دارند و می توانند باید برای قلم کردن دستی که بخواهد جو بازار را بیشتر از این به هم بزند با تمام قدرت وارد میدان شوند.»

شما چرا عصبانی هستید؟

 سید محمد حسینی: «واکنش آژانس بین المللی انرژی اتمی به طرح مجلس: توقف بازرسی ها (اجرای پروتکل الحاقی) هیچ بردی عاید ایران نخواهد کرد. اگر برای ایران عایدی ندارد چرا شما از تصویب این طرح این قدر عصبانی هستید؟!»

رمزگشایی از پرونده های مهم

 حسین صارمی: «دادگاه پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی که متهم خیلی از مشکلات امروز صنعت کشور مثل نیشکر هفت تپه و کشت و صنعت مغان هست برگزار شد، تعیین تکلیف چنین پرونده هایی میتونه به اندازه احداث ده کارخانه به تولید و صنعت کشور کمک کنه!»