آرشیو پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹، شماره ۳۸۸۰
حوادث
۱۰

تلاش زن متهم به شوهرکشی برای نجات از قصاص

شرق: زن ایرانی که شوهر عراقی اش را با شلیک گلوله کشته بود، هرچند ازسوی اولیای دم رضایت ضمنی گرفت؛ اما به دلیل نپرداختن دیه یک بار دیگر به دادگاه رفت و اولیای دم اعلام کردند همچنان برای مصالحه حاضرند، اما اگر متهم به قولش عمل نکند، قصاص می خواهند. به گزارش خبرنگار ما، این زن 24ساله که لیسانس حقوق دارد، سه سال قبل با شلیک گلوله شوهر عراقی اش را به قتل رساند. هرچند این زن ادعا کرد در دفاع از خودش این کار را کرده است، اما عمل او مصداق قتل عمد تشخیص داده شد. براساس محتویات پرونده، 9 اردیبهشت 96 ماموران کلانتری 124 قلهک به بازپرس جنایی تهران خبر قتل یک مرد را دادند. در بررسی های اولیه معلوم شد مقتول مردی عراقی است. به دستور بازپرس جنایی دوربین های محل حادثه بازبینی شد. تصاویر نشان می داد زن جوانی به سمت مقتول شلیک کرده و او را به کام مرگ کشانده است.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.