آرشیو پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹، شماره ۳۸۸۰
ورزش
۱۱

خبر

صعود  بی دردسر  والیبال ایران به مسابقات جهانی؟

به گزارش «ورزش سه»، مسابقات والیبال قهرمانی مردان و زنان جهان در سال 2022 مانند دوره گذشته با حضور 24 تیم برتر جهان برگزار خواهد شد. در گروه مردان، این رقابت ها به میزبانی روسیه برگزار می شود؛ کشوری که به همراه لهستان، قهرمان سال 2018 مردان جهان، از هم اکنون سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کرده است. اما در پنج قاره جهان، مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد و تیم های اول و دوم سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان را کسب خواهند کرد. در قاره اروپا اگر روسیه و لهستان جزء تیم های اول و دوم مسابقات انتخابی باشند، تیم های بعدی جایگزین می شوند. همچنین 12 تیم دیگر براساس رده بندی جهانی سال 2021 فدراسیون جهانی والیبال، سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان 2022 در روسیه را به دست می آورند. به این ترتیب به نظر می رسد ایران که در سال های اخیر همواره جزء 10 تیم برتر جهان بوده، بتواند به راحتی سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2022 را کسب کند.

دعوت فرانسه از  تیم های ملی کشتی ایران

فدراسیون کشتی فرانسه با ارسال ایمیلی به فدراسیون کشتی کشورمان به صورت رسمی از تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران برای حضور در جام هنری دوگلان دعوت کرد. رقابت های بین المللی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان جام هنری دوگلان فرانسه روزهای 25 تا 29 دی سال جاری، در 10 وزن با دو کیلوگرم ارفاق وزن و روی دو تشک در شهر نیس برگزار خواهد شد.

تست کرونای دختران بسکتبال گرگان مثبت شد

به گزارش ایسنا، با تایید کمیته پزشکی فدراسیون بسکتبال، تست PCR پنج بازیکن تیم بانوان شهر گرگان مثبت اعلام شد. بر این اساس با اعلام دپارتمان مسابقات و داوران زنان و طبق دستورالعمل های بهداشتی لیگ های بسکتبال، دیدارهای این هفته تیم بانوان شهر گرگان با تیم های شورای شهر و شهرداری قزوین و مولتی کافه مشهد در روزهای پنجشنبه و جمعه، 13 و 14 آذر برگزار نمی شود.