آرشیو شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۲۷
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

نگران وحدت 2 ملت بود

 آبنوس: «چند جوان ایرانی مستندی از ابومهدی ساختند، حاج قاسم فیلم را دید. گفت: نباید در مستند نشان می دادید که ابومهدی گفته من سرباز حاج قاسم هستم! خودش در چند تریبون رسمی اعلام کرد: «من قاسم سلیمانی،سرباز ابومهدی المهندس هستم»، حساس بود مبادا چیزی اتحاد دو ملت را بر هم زند...»

نگاه به داخل یعنی این

 دانیال معمار: «کرونا که آمد کیت تشخیص کرونا نداشتیم. تحریم هم درهای ورود آن را به روی ما بست. حالا یک سال نشده که خط تولید کیت تشخیص فوری کرونا را با همت جوانان ایرانی راه انداخته ایم. ایران جزو 5 کشور دنیاست که فناوری تولید این کیت ها را دارد. نگاه تان به داخل باشد یعنی همین آقای رئیس جمهور.»

برای آقای ظریف

 آسید: «جواد ظریف گفته که اگر تحریم ها لغو شود، ایران قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را اجرا نمی کند. امیدواریم خودش به آن پایبند باشد و فراموش نکند که: 1. همه تحریم ها نه بعضی از تحریم ها 2. لغو تحریم ها نه تعلیق آنها. اگر این دو شرط مراعات نشود، قانون اجرا خواهد شد.»

چرا ترور دانشمندان مفید است؟

 فواد ایزدی: «دلایل مفید بودن قتل دانشمندان ایرانی از زبان رئیس سازمان سیا در دولت اوباما-بایدن: 1-حذف فیزیکی خود فرد. 2-مشغول کردن دانشمندان دیگر به تمهیدات حفاظتی برای مقابله با سرویس های جاسوسی غربی به جای فعالیت های علمی. 3-ترساندن استعدادهای علمی از ورود به علوم راهبردی.»

آقای روحانی هوشیار باشید

 محبوبه نیاورانی: «آمریکا یکی از زیرمجموعه های سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، همان سازمانی که شهید فخری زاده رئیسش بود رو تحریم کرد. دشمن با حربه تحریم و ترور به جنگ ما آمده بعد روحانی از مصوبه مجلس ناراحته که نکنه به آقای بایدن و دوستای اروپاییش بر بخوره نیان مذاکره.»

 

انتقام مرگبار

 جعفر بلوری با انتشار این تصویر نوشت: «طرح جلد متفاوت نشریه انگلیسی گاردین ویکلی با عنوان «لحظه مرگبار» از پشت پرده ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده نوشته: ترور با همکاری اسرائیل، عربستان و امارات و چراغ سبز آمریکا انجام شد. انتقام ایران مرگبار خواهد بود.»