آرشیو سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۴۲
جامعه
۱۰

سارق 1/5 میلیارد سرقتی را بازگرداند

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف سرقت 15 میلیارد ریالی یک منزل خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: شاکی با مراجعه به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار داشت، به اتفاق پدر و مادرش در ساختمان پنج واحدی که کلیه اعضای ساختمان از اقوام نزدیک می باشند، در جنوب تهران سکونت دارند.

کنجوریان افزود: شاکی ادامه داد: ساعت 19:30 دقیقه پانزدهم آذر ماه مادر وی با مراجعه به گاوصندوق داخل آپارتمان متوجه می شود اموال داخل گاو صندوق از قبیل طلاجات، وجه نقد و ساعت مچی به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال سرقت شده و از تاریخ و زمان سرقت بی اطلاع است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران افزود: با حضور کارآگاهان در محل و انجام بررسی های پلیسی مشخص شد که سارق یا سارقان از نگهداری اموال در منزل مطلع بوده و به کلید گاو صندوق دسترسی  داشته اند.

وی با اشاره به اینکه داخلی بودن سرقت به ذهن کارآگاهان متبادر و کلیه اهالی ساختمان به محوطه پارکینگ دعوت و تحقیق اولیه صورت گرفت، گفت: شاکی مجددا در هجدهم آذرماه به پایگاه ششم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت، با توجه به عملکرد کاملا حرفه ای و ماهرانه پلیس در برخورد با اهالی ساختمان، سارق کلیه اموال مسروقه را در محلی در زیرزمین منزل قرار داده است و کلیه اموال سرقتی کشف شده و برای حفظ آبروی خانوادگی درخواست مختومه شدن پرونده را داشت.