آرشیو سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۹، شماره ۵۰۷۱
خبر
۸

سایه روشن

انتقاد از تصمیمات ستاد کرونا

ایسنا نوشت : نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتقاد از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه «از قبل اعلام کردیم که هرگز بنا نداشته و نداریم به صورت جزیره ای تصمیم بگیریم و قائلیم که همه ارکان نظام باید در یک راستا و به باور داشتن به یکدیگر انجام وظیفه کنیم» اظهار کرد: از ابتدا بنا را بر رعایت دقیق شرایط کنونی به واسطه این ویروس منحوس و غفلت نکردن از سلامت مردم گذاشته ایم؛ اما دیدیم که بعدازظهر 12 آبان دو مراسم محکومیت اهانت به پیامبر اسلام (ص) و بزرگداشت روز ملی استکبارستیزی لغو شد. این درحالی بود که جلسات متعددی پیش از آن تاریخ با حضور نمایندگان 26 نهاد برگزار شده بود و اعلام کرده بودیم که تجمعات به صورت نمادین با رعایت اصول دقیق و ملاحظات ابلاغی برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه نمونه هایی از این تصمیمات ناصواب را در روز قدس شاهد بودیم، گفت: برای 9 دی و دهه فجر پیش رو و 22 بهمن هم نامه ای نوشتم؛ اما باز هم با بی مهری مواجه شدیم.

آخرین وضعیت بابک زنجانی

انتخاب نوشت : رسول کوهپایه زاده، وکیل مدافع بابک زنجانی درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: هیچ اتفاق جدیدی درباره این پرونده رخ نداده است و مطلب جدیدی برای توضیح درباره این پرونده وجود ندارد. وی همچنین در واکنش به شایعاتی مبنی بر خروج زنجانی از اوین و نگهداری او در حصر خانگی گفت: ایشان همچنان داخل زندان هستند و این اظهارات صحت ندارد.

دلیل خاموشی شبانه برخی از بزرگراه ها

ایسنا نوشت : رئیس پلیس راهور پایتخت از اعلام مخالفت پلیس با خاموش شدن چراغ های برخی از بزرگراه های پایتخت در ساعات منع تردد خبر داد. سردار محمدحسین حمیدی درباره چرایی خاموش شدن چراغ برخی از بزرگراه های پایتخت در ساعات منع تردد شبانه گفت: جریان برق بزرگراه ها در دست پلیس نیست واین موضوع با شرکت توانیر است، ما مخالفت خودمان را با این موضوع اعلام کردیم؛ اما آنها به ما گفتند که یکسری مشکلات دارند و باید زیرساخت های خود را تعمیر کنند.