مرگ گرافیک فرهنگی، در موزه هنرهای معاصر
سه دلیل کوتاه، کافی است که چرا رضا عابدینی مهم ترین چهره «گرافیک فرهنگی» ایران است. نخست که او سلیقه ا ی دارد که قدر کمی از آن هم، در میان گرافیست های ایران یافت نمی شود. اگر در دیزاین او این سلیقه را نمی بینید، نظری به لباس های او بکنید و قیاس کنید با دیگر گرافیست ها. دوم اینکه عابدینی به منابعی از فرهنگ تصویری دست یازیده که در گرافیک ایران هیچ کس جدی سراغ آنها نرفته بود. اگر هم رفته بود، چیز زیادی با خود نیاورده بود. مهرها و نقاشی ها و رنگ های زرد روزنامه های قاجاری گرچه امروز ساده و عادی به نظر ناظران همیشه ناظر می رسد، اما وقتی این دست یازی با سلیقه بی نظیر او همراه شده، تبدیل به چیز دیگری شد و اما سوم اینکه عابدینی جسارتی مسلط دارد در خراب کردن و ساختن ساختمانی نو.
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.