آرشیو پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹، شماره ۵۰۸۵
ورزش
۲۴

اخبار داخلی

بیرانوند مشتری پیدا کرد

دنیای اقتصاد : باشگاه آ.ا.ک آتن یونان خواهان به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند است و پیشنهاد قرارداد قرضی تا پایان فصل را ارائه داده ولی سران آنتورپ تمایلی به انتقال قرضی این دروازه بان ندارند؛ مخصوصا در شرایط فعلی که دروازه بان فرانسوی این تیم هم مصدوم شده است. دو هفته تا پایان نقل وانتقالات زمستانی باقی مانده و گفته می شود آنتورپ به دنبال خرید یک گلر جدید است. اگر این اتفاق رخ بدهد آنها اجازه خروج دروازه بان ایرانی را صادر خواهند کرد. کریم انصاری فرد بازیکن ایرانی در تیم آ.ا.ک آتن بازی می کند و در صورتی که بیرانوند به این تیم برود با او همبازی خواهد شد.

رحمتی فعلا اخراج نمی شود

دنیای اقتصاد : ناکامی های شهرخودرو همچنان ادامه دارد و این تیم با قبول شکست سه بر یک برابر نفت مسجدسلیمان با 12 امتیاز از 11 بازی روی پله یازدهم جدول قرار گرفت. بعد از شکست عصر سه شنبه شایعات زیادی در مورد اخراج مهدی رحمتی از شهرخودرو به گوش رسید، اما دیروز داود سیدعباسی، معاون اجرایی باشگاه مشهدی این موضوع را تکذیب کرد. او گفت: «هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه از نتایج رضایت کامل ندارند اما این مساله باعث نشده تا آنها از سرمربی تیم حمایت نکنند، چرا که می دانند رحمتی با تمام وجود کارش را انجام می دهد و از جانش مایه می گذارد. آنها بارها نیز عنوان کرده اند رحمتی تا پایان قرارداد 3 ساله اش سرمربی شهرخودرو خواهد بود.»

هشدار به کوهنوردان؛ خطر بهمن

ایسنا : فدراسیون کوهنوردی در اطلاعیه ای اعلام کرد در ارتفاعات شمال تهران، صبح پنج شنبه وزش باد شدید و از عصر پنج شنبه تا غروب جمعه، افزایش ابر و وزش باد خیلی شدید همراه با کولاک و بارش پراکنده برف و احتمال وقوع بهمن پیش بینی می شود. طبق این اطلاعیه پیش بینی می شود که وزش باد گرم خیلی شدید در دامنه های شمالی البرز و کولاک و وقوع بهمن در مناطق مستعد به ویژه دامنه های البرز داشته باشیم. هم چنین بارش پراکنده برف در شمال غرب کشور و دامنه های جنوبی البرز پیش بینی می شود.