آرشیو پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹، شماره ۵۰۸۵
ورزش
۲۴

اخبار خارجی

قهرمانی در سرمای منفی 7 درجه

دنیای اقتصاد : بامداد چهارشنبه اتلتیکومادرید با پیروزی 2 بر صفر مقابل سویا توانست قهرمان نیم فصل لالیگا شود. اتلتیکو این بازی را در سرمای منفی هفت درجه مادرید برگزار کرد. دیگو سیمئونه پس از مسابقه در مورد این شرایط جوی گفت: «بازیکنانم خیلی خوب بازی را فهمیدند. زمانی که فوتبال را به این شکل شروع می کنید، آفتابی وجود ندارد. باد، باران و برف است و تنها با گردش توپ و فوتبال می توان گرم شد. وقتی بازی می کنید دیگر شرایط جوی را از یاد می برید.»

جنس فروخته شده، پس گرفته شد!

ایسنا : لوکا یوویچ در سال 2019 بود که راهی رئال مادرید شد. این مهاجم صربستانی در فرانکفورت درخشید و با 60 میلیون یورو به جمع کهکشانی ها پیوست اما به هیچ وجه در این تیم انتظارات را برآورده نکرده و زیدان به ندرت به او بازی می دهد. او طی یک فصل ونیم حضور در رئال مادرید تنها موفق به زدن دو گل شده است. حالا اما باشگاه فرانکفورت از توافق با رئال مادرید برای بازگرداندن یوویچ به صورت قرضی خبر داده است.

استراماچونی گزینه شد

دنیای اقتصاد : سایت کالچو مرکاتو ایتالیا خبر داد باشگاه دسته دومی کروتونه در آستانه برکناری جیووانی استروپا سرمربی خود به دلیل کسب نتایج ضعیف قرار دارد. رسانه ایتالیایی چندین گزینه برای هدایت این تیم مطرح کرد که یکی از آنها آندرآ استراماچونی مربی فصل گذشته استقلال است. استراماچونی فصل گذشته بعد از عدم پرداخت مطالباتش استقلال را ترک کرد. در صورتی که استراماچونی به این تیم یا هر تیم دیگری بپیوندد، بخشی از غرامت پرداختی استقلال به او کاسته خواهد شد. در غیر این صورت باشگاه ایرانی مکلف است تا پایان فصل جاری دستمزد مقرر در قرارداد پارسال او را بپردازد.