آرشیو چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹، شماره ۵۸۶۴
زندگی
۱۳

حق با شماست

# پارک - تاکسی

حسنی از تهران: پارک تاکسی ها در پیاده رو در قسمت شرق بلوار میرداماد به سمت میدان محسنی، برای عابران مشکل ایجاد کرده است.

# بازنشسته - فرهنگی

 یک فرهنگی: به نظر می رسد تبعیض بین شاغلان آموزش و پرورش با سایر نهادها بعد از بازنشستگی به شدت وجود دارد. دریغ از اهدای بن و کمک هزینه نقدی به بازنشستگان آموزش و پرورش. چندهزارساعت آموزش ضمن خدمت در زمان شاغل بودن فقط برای ارزشیابی سالانه کاربرد داشت و بعد از بازنشستگی هیچ تاثیری روی حقوق و مزایا نداشته است.

# خیابان - آبشناسان

حسنی از تهران: کوچه ها و خیابان های آبشناسان در محدوده خیابان 17 شهریور وضعیت مناسبی ندارد و نیاز به ترمیم آسفالت و پاکیزگی محیط دارند، شهرداری منطقه لطفا رسیدگی کند.

# تخفیف - فروشگاه

حسینی از ساری: قیمت تمامی کالاها در فروشگاه زنجیره ای رفاه شهر ساری بالاتر از قیمت مصوب دولت است و گاهی برای فریب مردم تخفیفات دروغین روی کالاهای بی کیفیت می دهند. چرا سازمان تعزیرات به این تخلفات رسیدگی نمی کند؟

# افزایش -حقوق

بلقار از تهران: افزایش 25 درصدی حقوق برای سال بعد با توجه به تورم بالای 50 درصد به دور از عدالت است. به نظر می رسد، هیچ منطقی پشت این افزایش حقوق وجود ندارد.

# حقوق - شهروندی

یثاری از تهران: کارتن خواب ها مانند سایر شهروندان باید از حقوق شهروندی برخوردار باشند و در این روزهای سرد و کرونایی باید تحت حمایت دولت و شهرداری ها قرار گیرند؛ چرا هیچ کدام از ارگان های دولتی، در این زمینه کاری نمی کند؟

 
جوابیه

در پی درج پیامی در روز دوشنبه 22/10/1399 با عنوان «ترافیک تردد شبانه به خاطر محدودیت شبانه و ایجاد مشکلات برای شهروندان» مدیرروابط عمومی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری شهر تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: اعمال محدودیت های کرونایی خودروهای شخصی بعد از ساعت 21 تا 4 بامداد تنها با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا می شود.