آرشیو چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹، شماره ۵۸۶۴
فرهنگ
۱۲
کتابگردی

کتاب خوب تمپلر

کتاب «اصول تربیت فرزند»، نوشته ریچارد تمپلر است که اولین بار سال 2007 به چاپ رسید. راه های غلط زیادی برای تربیت کودکان وجود دارد اما خوشبختانه راه های درست زیادی نیز برای انجام این کار در دسترس است.

این کتاب قواعدی را به شما ارائه می کند که می توانید با به کارگیری آنها شرایط زندگی خود و کودکانتان را به طرز چشمگیری بهبود ببخشید. کتاب اصول تربیت فرزند با معرفی صد قانون کاربردی همه چیزهایی را که والدین باید درباره کودکان بدانند(از نوزادی گرفته تا دوران مدرسه و دانشگاه) در اختیار آنها قرار می دهد. این اثر با معرفی قوانین مربوط به «منطقی ماندن» آغاز می شود و در سایر بخش ها، قواعد نظم، مدرسه، نوجوانی، بحران و ورود به بزرگسالی را شرح می دهد.

 بخش هایی از کتاب

 اگر سایر والدین را مورد بررسی قرار دهید، همان طور که من این کار را کرده ام، به تدریج متوجه وجود الگوها، تاکتیک ها، قواعد رفتاریی می شوید که بهترین وجه کودکان را بیرون می کشند و با همه انواع شخصیت های بچه ها سازگاری دارند.

والدین بسیار خوبی که من ملاقات کرده ام از کودکانشان توقع دارند پر سروصدا، شلخته، پرجنب و جوش، مجادله گر و با لباس هایی گل آلود باشند. آنها با این مسائل با آرامش کامل مواجه می شوند.