آرشیو یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، شماره ۵۸۶۷
رسانه: شبکه
۷
خبر

مرور «کارنامه» انقلاب در گفت و گو با چهره های مشهور ایرانی

مجموعه مستند گفت وگوی «کارنامه» به همت معاونت امور استان های صداوسیما در مرکز البرز تولید و همزمان با آغاز دهه فجر هر شب از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صداوسیما، مستند گفت وگومحور کارنامه روایتی از محمد دلاوری از قدکشیدن هم نسلی هایش در طول چهار دهه استقرار نظام جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب در 12قسمت 40دقیقه ای، در صداوسیمای مرکز البرز تولید و برای پخش از شبکه یک سیما آماده شده است.

بعد از تشکیل ستاد بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در سازمان صداوسیما، پرسش هایی از سوی برخی مطرح شد که این ستاد تولید مستندی را در دستور کار قرار داد تا به این سوالات در قالب گفت وگو با برخی چهره های مطرح و آشنا پاسخ دهد.

محسن هاشمی، سیدمصطفی میرسلیم، عبدالحسین روح الامینی، محمد عطریانفر، محمدصادق کوشکی، عماد افروغ، حجت الله عبدالملکی، جواد منصوری، عباس علی آبادی و حبیب الله سیاری از جمله افرادی هستند که دلاوری در این برنامه با آنها به گفت وگو نشسته است. کارنامه به سفارش معاونت امور استان ها تولید شده و طی ایام الله دهه فجر امسال هر روز ساعت18 از شبکه یک سیما پخش می شود و بازپخش این برنامه هم ساعت11 روز بعد است.