آرشیو پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۷۸
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

کشورهای اروپایی طرف برجام به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده اند. با این حال اظهار داشته اند در مذاکرات جدید برجام عربستان هم باید باشد! اگر دولتمردان ما به این گستاخی ها جواب محکم ندهند چه بسا خواستار وارد شدن اسرائیل به برجام هم بشوند.

7919—-0911

آمریکا و اروپایی ها تا نفس کشیدن ایرانیان را هم برجامیزه نکنند دست از توطئه برنمی دارند. بیشتر ناراحتی ما مردم از دولتمردان خودمان است که از یک سوراخ چند بار گزیده شده اند با این حال برای آنان درس عبرت نمی شود.

1843—-0913

خوش خیالی بعضی از دولتی ها تا کجا که منتظر بودند بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا بعد از مراسم تحلیف خود خیلی سریع به برجام برگردد ولی تیم صهیونیستی دولت جدید آمریکا آب پاکی را روی دست جماعت غرب گرای داخل کشور ریخت و عجیب این که باز هم عبرت نمی شود.

0049—-0911

وقتی مسئولین آمریکایی یا اروپایی توهین آمیز علیه ایران سخن می گویند انتظار می رود دولتمردان ما محکم و شجاعانه جواب گستاخی یاوه گویان را بدهند ولی متاسفانه شاهد سیاست منفعلانه از سوی دولت و دستگاه سیاست خارجه هستیم. چرا؟

2977—-0933

دستگاه دیپلماسی برای موفق جلوه دادن دولت در این چند ماه آخر مسئولیت حق ندارند کشور را مجددا در دام آمریکا این شیطان و تروریست بالذات بیندازند. مجلس انقلابی باید هوشیار باشد.

6858—-0919

وزیر امور خارجه در گفت وگو با سی ان ان آمریکا اظهار داشت آمریکا و ما می توانیم هم زمان به برجام برگردیم! یعنی ایشان با این همه تجربه و شناخت از شیطان بزرگ و گزیده شدن چندین باره باز هم می خواهد گزیده شود؟! این آمریکا بوده که زیر برجام زده و باید به برجام برگردد منتهی با لغو تمام تحریم ها و انجام تعهدات خود، بعد ما به برجام برگردیم نه اینکه مثل برجام و تعهدات یک طرفه ما و پذیرش امضای تضمینی چون امضای کری خبیث که کلاه گشادی سرشان گذاشت؟!

حسینی

هر چند دولت ناکارآمد است ولی برخی وزارت خانه ها در حد توان منشا تحول و خیر بوده اند مثل وزارت دفاع که با متخصصان جوان انقلابی توانستند ماهواره بر جدید را به فضا بفرستند، از جت کوثر رونمایی کنند و پیشرفت های خارق العاده ای در ساخت زیردریایی، سلاح های جدید و تحویل به نیروهای مسلح از خود به یادگار بگذارند.

9515—-0912

اگر دلیل حاضر نشدن آقای رئیس جمهور در مجلس رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شرایط کرونایی کشور است پس چرا ایشان در حرم حضرت امام خمینی(ره) حضور پیدا کرده و ایستاده سخنرانی کردند؟

8495—-0911

کم شدن آمار ازدواج از یک طرف و افزایش طلاق از سوی دیگر در سال های اخیر ریشه در رکود اقتصادی، بیکاری و گرانی ها دارد. مردم باید به دنبال روی کار آوردن دولتی باشند که برای کار ساخته شده باشد و بتواند تغییرات اساسی در زندگی شهروندان به وجود بیاورد.

0685—-0916

بیشتر آلودگی هوا ناشی از ساخت و سازهای بی رویه و بی حساب و کتابی است که شهرداری ها مجوز آن را داده اند. یکی از راه ها برای نجات از این وضعیت اسف بار این است که طرح های مردمی درختکاری به اجرا گذاشته شود خلاصه هر شهروند باید به فکر سلامت خود و خانواده اش باشد.

0220—-0935

شهرداری قم واقعا بودجه خرید چند پرچم نو برای زدن خیابان چهار مردان (انقلاب) در جنب حرم مطهر حضرت معصومه(س) را ندارد که به پرچم های کهنه آن هم در خیابان انقلاب اکتفا نموده است؟!

2914—0990

گویا رئیس محترم قوه قضائیه موضوع پرداخت مهریه و نفقه را به مذاکره و شورای حکمیت محول کرده اند. عرض می کنیم بعضی از مردان در عدم پرداخت حقوق قانونی و شرعی همسران خود حکم قاضی را تمکین نمی کنند چه برسد به اینکه بخواهند حکمیت را بپذیرند.

2470—-0919

جا دارد بنرهای بزرگی از صحنه حمله پلیس فاشیست آمریکا در حال پاشیدن اسپری فلفل به صورت دختربچه آمریکایی تهیه و در خیابان ها و بزرگراه ها نصب گردد تا منشور حقوق کودک و حقوق بشر به سبک آمریکایی بیش از پیش نمایان شود. و آن دولتمردانی که بیش از 7 سال از عمر خود و صنعت هسته ای ما را به امید گشایش برجامی از سوی آمریکای ابرجنایتکار و اذنابش هدر دادند بدانند به کسانی دل بسته اند که حتی به کودک معصوم خود هم رحم نمی کنند، چه برسد به ما؟!

4190—0917

آمریکا شیطانی دوسر است. یک سر آن حزب دموکرات و سر دیگرش حزب جمهوری خواه می باشد. برای آرامش پیدا کردن جهان باید هر دو سر این شیطان را به سنگ کوبید.

6858—0919

وزیر اقتصاد اظهار داشته علت افزایش نرخ ارز روانی است. وقتی در این چند روز قیمت دلار توسط صرافی های بانک مرکزی افزایش پیدا کرده چگونه می توان علت گران شدن نرخ ارز را روانی دانست؟

4065—0913

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان قیمت پنیر 280 گرمی خود را در طول چند ماه گذشته از 11 هزار تومان به 14 هزار و پانصد تومان افزایش داده است. در این موج گرانی که شرکت ها راه انداخته اند فلسفه وجودی دولت چیست و چه کار می کند؟

6473—0937

افسر آمریکایی اعتراف کرده در افغانستان از کودکان چند ساله برای تله های انفجاری استفاده کرده اند. با این خوی پلید حیوانی که در آمریکایی ها دیده می شود تعجب می کنم که هنوز بعضی از افراد در داخل کشور به گدایی مذاکره با یانکی ها ادامه می دهند گویا این جماعت غرب گرا نمی خواهند آقای خودشان باشند؟

0097—0919

معلوم نیست ویروس منحوس کرونا چه زمانی در کشور ریشه کن خواهد شد. تقاضای ما این است که شهروندان بی توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی به عنوان مجرم مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند و با آنان برخورد بشود.

9786—0912