آرشیو پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۷۸
جامعه
۱۰

انجام تست سریع کرونا در موسسه کیهان در اجرای طرح شهید سلیمانی

در اجرای طرح شهید سلیمانی برای کنترل بیماری کرونا، گروه پزشکی مرکز بهداشت شرق تهران با حضور در موسسه کیهان اقدام به انجام تست های سریع کردند.

طرح شهید سلیمانی از موفق ترین و موثرترین اقدامات نظام سلامت کشور در ماه های اخیر برای کنترل بیماری کرونا است. در این طرح که با همکاری سازمان های مختلف در سطح کشور در حال اجرا می باشد، نیروهای شبکه بهداشت با حضور در سطح محلات و مناطق مختلف با انجام تست های سریع کرونا و تشخیص بیماران احتمالی در مراحل اولیه بیماری، از تشدید وضعیت بیماران و انتقال ویروس پیشگیری می نمایند. روز گذشته گروه پزشکی مرکز بهداشت شرق تهران با استقرار در موسسه کیهان اقدام به انجام تست های سریع تشخیص کرونا کردند. این موضوع با استقبال کارکنان و مدیران موسسه کیهان رو به رو شد.

در حاشیه این برنامه حسین شریعتمداری سرپرست موسسه کیهان در دیدار با کادر پزشکی انجام دهنده این غربالگری، ضمن تشکر از حضور آنها در موسسه کیهان، اقدامات انجام شده در اجرای طرح شهید سلیمانی را شایسته تقدیر دانست. کادر پزشکی اعزامی از سوی مرکز بهداشت شرق تهران نیز با تقدیر از همراهی و همکاری مردم در اجرای طرح شهید سلیمانی و موفقیت های حاصل شده، از نقش نیروهای بسیجی در تحقق اهداف این طرح تقدیر کردند و نتایج مثبت و موفقیت های طرح مذکور را نتیجه برکات و دعای خیر شهید سلیمانی دانستند.