آرشیو پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، شماره ۲۲۶۷۸
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

گرانی عجیب!

 کاربری نوشت: «صهیونیست ها از دقایق اول کودتا(در میانمار) دارن خودشون رو میکشن که غیرقانونیه و باید محکوم بشه و همپیاله های داخلی صهیونیست ها هم صداشون در اومده. روزی که این عجوزه مسلمان کش مسلمون های میانمار رو آزار میداد صداشون در نیومد حالا نگران عجوزه قاتل شدن.»

کار خوب صداوسیما

 علی سیستانی: «برنامه «میدون» میدان خوبی بود برای تبلیغ صاحبان کسب و کار بود که میتونستن بدون پرداخت هیچ هزینه ای اسم برند خودشون رو داخل برنامه بیارن و خودشون رو تبلیغ کنن. همین تبلیغ در حالت عادی تو صدا و سیما چند میلیارد تومن هزینها ش بود. یک برنامه حمایتی خوب از صدا و سیما.»

معایب و فواید طرح شفافیت

 جعفر یوسفی: «فواید: 1. امکان ارزیابی عملکرد نمایندگان در مجلس، 2. تلاش نماینده برای رای کارشناسانه، 3. شفافیت سفرها، هزینه ها و...، 4. شفافیت کمیسیون های تخصصی (مهم ترین فایده)؛ معایب: 1. تاثیرپذیری نماینده از فشارهای سیاسی-رسانه ای، 2. پوپولیست شدن رای نماینده.»

دستاوردهای انقلاب

 حمزه: «50 سال پیش برای درمان و خدمات بهداشتی باید به اروپا می رفتیم. الان اما تعداد ایرانی های ساکن غرب که برای خدمات بهداشتی و درمانی و دارویی به ایران سفر می کنند خیلی خیلی بیشتر است؛ اون نورچشمی هاست که همچنان برای خدمات درمانی به اروپا سفر می کنند.»

ماسک بزنیم

 مجتبی صالحی: «هر روز علی انصاریان ها و مهرداد میناوندها از کنارمون پر میکشند. پدر ها مادرها برادرها و خواهر ها به خاطر کرونا از بینمون میرن. به خاطر از بین بردن کرونا و اینکه دیگه داغدار نباشیم، ماسک بزنیم. فعلا روی واکسن نمیشه حساب باز کرد.»

به همسر و مادرتان عشق بورزید

 مهدی: «آقایان با هر دین و مذهب و باوری یادتان باشد همیشه در زندگی قدردان زنان و مادران خود باشید. قطعا کسی که قدردان خانواده خود نیست نمی تواند قدردان نعمت های الهی باشد. اختلاف عقیده و سلیقه و نظراتتان را کنار بگذارید و با تمام وجود به همسر و مادر خود عشق بورزید تا تاثیرش را ببینید.»