آرشیو چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰، شماره ۷۶۳۷
سیاسی
۳

دیگه چه خبر

مجلس برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد

   خبر اول اینکه،  حسین حسین زاده رئیس کمیته نفت و انرژی مجلس تاکید کرد: هیچ برنامه، طرح و دستور کاری برای افزایش نرخ بنزین و سایر فرآورده های نفتی در مجلس و کمیسیون انرژی وجود ندارد.به گزارش جماران رئیس کمیته نفت و انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک هرگونه تصمیم و طرحی در زمینه بنزین که تاثیر مستقیم بر اقتصاد، معیشت و زندگی روزمره مردم و سفره آنها دارد باید با نظارت دقیق و رویکردی کارشناسانه و با نگاه عالمانه و دقیق باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه موضوع گرانی بنزین راه حلی نیست که مجلس با آن موافقت کند، افزود: کمیسیون انرژی و کمیته مربوطه اجازه نخواهد داد در چنین شرایط سخت اقتصادی باری دیگر بر مشکلات مردم افزوده شود و حداقل اینکه تا 6 ماه آینده هیچ برنامه ای مبنی بر افزایش قیمت بنزین در دستور کار مجلس و دولت قرار ندارد.

نامه رهبر انصارالله یمن به دختر امام

  دست آخر اینکه،عبدالملک حوثی رهبر انصارالله یمن در پاسخ به نامه دکتر زهرا مصطفوی رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین تاکید کرد: یمن امروز با ایستادگی از آرمان فلسطین و محور مقاومت دفاع می کند و با این حماسه آفرینی از امت اسلامی طرفداری می کند. به گزارش جماران در متن این نامه آمده است: ضمن تشکر از اهتمام به آرمان فلسطین و مقاومت اعلام می کنم که مساله فلسطین و قدس مساله جمعی ماست و تجاوز و جنگ بر ضد یمن در درجه اول یک جنگ امریکایی است که در جهت برنامه صهیونیسم طراحی شده است. رهبر انصارالله یمن تاکید کرده است: امام خمینی(ره) مرد بزرگ و الهی بود که به اسلام و مسلمین خدمت کرد و آثار و برکات کارهای ایشان همچنان رشد یابنده است.