آرشیو دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، شماره ۵۱۸۳
ورزش
۳۱

اخبار داخلی

دعوت غیرمنتظره از سیامک نعمتی

دنیای اقتصاد : با گذشت چند روز از تشکیل اردوی تیم ملی، دیروز سیامک نعمتی به عنوان بیست وهفتمن نفر به اردوی تیم ملی دعوت و راهی جزیره کیش شد. مدافع و هافبک راست پرسپولیس البته پیش از این سابقه دعوت به تیم ملی را داشته است، اما اینکه او در فهرست اولیه دراگان اسکوچیچ نبود و بعدا اضافه شد کمی عجیب به نظر می رسد. با توجه به اینکه مصدومیت خاصی هم در اردو نداشتیم، شاید اسکوچیچ از یک بازیکن ناامید شده که نعمتی را فرا خوانده است.

تراکتور فروشی نیست

دنیای اقتصاد : در شرایطی که طی روزهای گذشته شایعات زیادی در مورد احتمال واگذاری امتیاز باشگاه تراکتور منتشر شده بود، مدیران این تیم با صدور بیانیه ای تمام حرف و حدیث ها را تکذیب کرد. در بخشی از بیانیه باشگاه آمده است: «اخیرا جریاناتی مشاهده شده که سعی در بی میل نشان دادن محمدرضا زنوزی برای ادامه تیمداری دارد. هدف همه این شایعات، اولا خدشه دار کردن اتحاد و همدلی پرشورها و ثانیا غبارآلود کردن فضاست تا دوست و دشمن از هم تشخیص داده نشود. این شایعات هواداران عزیز را نگران ساخته، اما با قاطعیت اعلام می داریم همه موارد مطروحه، کذب محض است و هیچ پایه و اساسی ندارد.»

رضاییان در لیست خروجی السیلیه

دنیای اقتصاد : رسانه های قطری روز گذشته از قرار گرفتن رامین رضاییان در لیست خروجی السیلیه خبر دادند. رضاییان نیم فصل اول را در الدحیل توپ زد و بعد به السیلیه منتقل شد، اما دیروز نشریه «استاد الدوحه» خبر داد رامین شانسی برای ادامه حضور در این تیم ندارد، چرا که باشگاه به دنبال پر کردن سهمیه های خارجی با بازیکنان بهتر است.

جبران کنید، ببخشیم!

دنیای اقتصاد : باشگاه فولاد خوزستان با صدور این بیانیه کوتاه از جریمه مالی اعضای تیم خبر داد: «با توجه به نتایج تیم بزرگسالان در مسابقات اخیر، تمامی اعضای این تیم شامل بازیکنان و کادرفنی به میزان 15درصد از کل مبلغ قراردادشان جریمه شدند. در صورت جبران نتایج در بازی های آینده، جریمه در نظر گرفته شده قابل بررسی و تجدیدنظر خواهد بود.»