آرشیو چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، شماره ۲۲۷۷۲
ورزشی
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

پرسپولیس- استقلال، 24 تیرماه ورزشگاه آزادی

برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی(یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1400-1399 اعلام شد.برنامه مسابقات به شرح زیر است:

پنج شنبه 24 تیر

پرسپولیس...استقلال(ساعت 19:45- ورزشگاه آزادی تهران)

گل گهر سیرجان...آلومینیوم اراک(ساعت 20:30- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)

فولاد خوزستان... سپاهان(ساعت 21:30- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز)

پنج شنبه 31 تیر

ملوان بندر انزلی...خیبر خرم آباد(ساعت 20- ورزشگاه تختی انزلی)

قلعه نویی: فوتبال ما را با بحرین تحقیر کردند

امیر قلعه نویی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه فوتبال ما را با گفتن این جمله که «بردن بحرین معجزه بود» تحقیر کردند،گفت: متاسفم برای عزیزانی که گفتند بردن بحرین معجزه بود. این جمله، فوتبال ما را تحقیر کرد. اگر بردن بحرین معجزه بوده، بازی های ما در جام جهانی چه بوده است؟ ما از نظر نیروی انسانی و استعداد جزو پنج کشور برتر دنیا هستیم.سرمربی پیشین تیم ملی ایران تصریح کرد: هیچ کس عزیزی خادم (رئیس فدراسیون فوتبال) را به اندازه من نمی شناسد. از زمانی که استقلال زیر نظر رفاه رفت با او در ارتباط بودم و جلساتی داشتیم. از وقتی عزیزی خادم رئیس فدراسیون شده است کاری با هم نداریم. رئیس فدراسیون باید مترها را مشخص کند. اینکه بچه ها زحمت کشیدند و بحرین را بردند چیز خوبی است ولی بحرین با کدام استان فوتبال خیز ما قابل قیاس است؟ متر ما جام جهانی بوده است.قلعه نویی تاکید کرد: حتی آن زمان از کی روش انتقاد می کردند که این چه بازی هایی است که در جام جهانی مقابل پرتغال، اسپانیا و مراکش انجام دادیم. این بر می گردد به آدم هایی که اطراف تیم هستند. نمی خواهم ورود کنم و امیدوارم خودشان تجدیدنظر کنند.

بیاتی نیا از کادرفنی سایپا جدا شد

محسن بیاتی نیا که از زمان حضور فراز کمالوند در راس کادرفنی سایپا به عنوان دستیار اول وی فعالیت می کرد، از جمع مربیان نارنجی پوشان جدا شد. گویا وی به دلیل اختلاف نظر با سرمربی سایپا، از کادرفنی این تیم جدا شده است. بیاتی نیا که مسئولیت آکادمی باشگاه سایپا را نیز برعهده داشت، فقط از کادرفنی تیم بزرگسالان جدا شده و از این پس فقط در آکادمی این باشگاه فعالیت خواهد کرد.