آرشیو چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰، شماره ۵۲۱۹
ورزش
۳۱

اخبار داخلی

قائدی به تیم استراماچونی نمی رود

دنیای اقتصاد: از زمان قطعی شدن حضور آندرا استراماچونی روی نیمکت الغرافه قطر، حرف و حدیث های زیادی در مورد احتمال پیوستن مهدی قائدی به این تیم به گوش می رسید. قائدی بازیکن محبوب استراماچونی بود و زیر نظر او احیا شد. همین مساله هم به شایعات دامن می زد. با این حال باشگاه قطری نام چهار بازیکن خارجی خود را برای فصل جدید لیگ ستارگان اعلام کرد که در بین آنها اسم قائدی وجود ندارد. روزنامه استاد الدوحه رسانه ای است که این اسامی را اعلام کرده و البته نبودن نام مهاجم استقلال در این فهرست، به منزله منتفی شدن حضور او در تیم قطری است.

شایعه عجیب، درست نبود

دنیای اقتصاد: طی روزهای گذشته برخی رسانه های هندی شایعه بسیار عجیبی در مورد حضور مجید حسینی، مدافع ملی پوش ایرانی در یکی از تیم های لیگ این کشور منتشر کرده بودند، اما حالا مشخص شده این خبر درست نبوده است. بنا بر اعلام رسانه های ترکیه ای، حسینی بعد از جدایی از ترابوزان اسپور به تیم کایسری اسپور پیوسته و به زودی در تمرینات این تیم سوپرلیگی حاضر خواهد شد.

دوران جهانبخش تمام شده؟

تسنیم: یک رسانه انگلیسی در گزارشی به احتمال انتقال علیرضا جهانبخش به فاینورد هلند اشاره کرد و نوشت: «به نظر می رسد دوران سه ساله حضور جهانبخش در برایتون به سر رسیده است. تعدادی از بازیکنان هستند که به احتمال زیاد زمان بیشتری نسبت به علیرضا برای بازی پیدا خواهند کرد و او احتمالا راضی نیست که برای مدت زمان بیشتری نیمکت نشین بماند. این قابل درک است که فاینورد می خواهد جهانبخش را جانشین استیون برگویس کند که به تازگی به رقیب این تیم یعنی آژاکس پیوسته است. اگر علیرضا اقدام به ترک برایتون کند، او همیشه به خاطر ضربه قیچی برگردانش به چلسی در روز سال نوی میلادی 2020 در یادها می ماند.»