آرشیو چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰، شماره ۵۲۱۹
ورزش
۳۱

اخبار خارجی

فایل صوتی شگفت انگیز پرس

ایسنا : یک فایل صوتی از فلورنتینو پرس، مدیرعامل باشگاه رئال مادرید منتشر شده که کلی سروصدا کرده است. این فایل مربوط به سال 2006 است و او در آن به دو اسطوره رئال حمله می کند. پرس در این فایل می گوید: «کاسیاس دروازه بان نیست. او مثل رائول که خود را پادشاه باشگاه می داند یک کلاهبردار است.» باید دید که فایل صوتی لو رفته از پرس چه واکنشی از سوی این دو بازیکن به دنبال خواهد داشت؛ به ویژه رائول که در تیم دوم رئال درحال مربیگری است.

از پیشنهاد یوونتوس خوشحالم

تسنیم : مانوئل لوکاتلی هافبک تیم فوتبال ساسولو که یکی از بهترین های تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 بود، به واسطه عملکرد خوبش در این مسابقات مورد توجه خیلی ها قرار گرفته به خصوص باشگاه یوونتوس که بلافاصله پس از تماشای درخشش این بازیکن در مرحله گروهی تمایل خود برای جذب او را به صورت علنی ابراز کرد. لوکاتلی حالا برای اولین بار به این پیشنهاد واکنش نشان داده و گفته: «تا الان من واقعا به این موضوع فکر نکرده ام. در واقع نمی توانستم جز مسابقات یورو به چیز دیگری فکر کنم، اما در هر صورت ابراز تمایل یوونتوس بسیار لذت بخش است. یووه تیم فوق العاده ای است و من هم این را بارها گفته ام.»

دومین شکست بسکتبال آمریکا

دنیای اقتصاد : تیم ملی بسکتبال آمریکا که از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در بازی های المپیک 2020 توکیو به شمار می رود، پس از شکست ناباورانه مقابل نیجریه، دومین دیدار دوستانه خود را نیز با حساب 91 بر 83 نتیجه را به تیم ملی استرالیا واگذار کرد. این بازی هم در لاس وگاس برگزار شد. آمریکا پیش تر با نتیجه 87 بر 90 مقابل نیجریه شکست خورده بود تا نخستین باخت ایالات متحده مقابل تیم های آفریقایی رقم بخورد. اهمیت نتایج آمریکا برای ما به خاطر همگروهی تیم بسکتبال کشورمان با این تیم در المپیک توکیو است. ایران در این بازی ها به مصاف آمریکا، فرانسه و جمهوری چک می رود.