آرشیو چهارشنبه ۶ امرداد ۱۴۰۰، شماره ۲۲۸۰۶
جامعه
۱۰

آغاز تزریق واکسن کرونا به کارکنان مترو و رانندگان اتوبوسرانی پایتخت

مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت متروی تهران و حومه از آغاز مرحله اصلی واکسیناسیون کارکنان این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی متروی تهران، عباس نظری با اشاره به اینکه واکسیناسیون تعدادی از کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همزمان با رانندگان تاکسی و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در بوستان ولایت انجام شد، گفت: دیروز در مرحله اصلی، واکسیناسیون 300 نفر از کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ساختمان مرکزی شرکت انجام شد.

نظری افزود: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اول برای 300 نفر از کارکنان به صورت پیامک فراخوان داده ایم تا در فاصله زمانی مختلف مراجعه کنند.

آغاز واکسیناسیون رانندگان اتوبوسرانی پایتخت از امروز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز از آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان اتوبوسرانی پایتخت از امروز خبر داد.

به گزارش کیهان، محمود ترفع از انجام واکسیناسیون در سالن ورزشی توقفگاه سامانه جانبازان و معلولان شرکت واحد خبر داد و افزود: به این منظور، پیش بینی های لازم صورت پذیرفته و تجهیز فضاهای در نظر گرفته شده به امکانات و ملزومات مورد نیاز با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

ترفع با اشاره به اینکه فرآیند واکسیناسیون با حضور و نظارت نماینده وزارت بهداشت توسط شرکت واحد اجرا می شود، اظهارداشت: رانندگان اتوبوس با توجه به ارتباط مستقیم و مستمر با انبوه مسافران در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند و انجام واکسیناسیون این عزیزان می تواند در ایمنی و عدم ابتلای این عزیزان به بیماری بسیار موثر باشد.

وی در مورد چگونگی انجام روند واکسیناسیون رانندگان اتوبوس توضیح داد: فهرست دریافت واکسن بر اساس سن رانندگان تهیه شده و از امروز فرآیند واکسیناسیون به ترتیب از مسن ترین رانندگان آغاز خواهد شد و تلاش می شود تا در حداقل زمان ممکن، نسبت به انجام واکسیناسیون کل رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران اقدام شود.

با توجه به پیش بینی و اقدامات انجام شده واکسیناسیون بخشی از رانندگان تاکسی هم در این مرکز انجام خواهد شد.

گفتنی است، واکسیناسیون رانندگان تاکسی تهران نیز از روز دوشنبه در بوستان ولایت آغاز شده است.