آرشیو سه‌شنبه ۳۰‌شهریور ۱۴۰۰، شماره ۵۰۳۱
صفحه آخر
۱۲
مجله روز

مدیریت ارتباطات

شماره صدوسی و شش ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد. در شماره جدید، مطالبی درباره اسلکتیویسم یا مبارزه از زیر لحاف، حفظ حریم بیمار در مباحث مربوط به پزشکی، وضعیت رسانه ها در افغانستان و... را می خوانیم.

پرونده ویژه این مجله درباره «اسلکتیویسم» است که مبارزه زیر پتو ترجمه شده است. از جمله مطالب این شماره ترجمه مقاله ای از ایلونا لودویکس است. در گفت وگویی با محمد رهبری، پژوهشگر شبکه های اجتماعی نگاهی به مساله کنشگری آنلاین در عصر اینترنت نگاهی داشتیم. مسعود سپهر، جامعه شناس سیاسی، در یادداشتی به تبعات فضای مجازی در عرصه عمومی پرداخته است. محسن آزموده کاربرد منفی اسلکتیویسم را نقد می کند. علی ورامینی، سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات نیز اسلکتیویسم خواندن یا یک کنشگری واقعی دانستن، فعالیت مجازی را منوط بر شناخت ابعاد و جنس می داند. امیرعباس تقی پور، مدیرمسوول نشریه، در سرمقاله خود ضمن اشاره به تغییر دولت، هفت توصیه را جهت یادآوری به مدیران جدید مطرح کرده است.

پرونده دیگر این شماره به موضوع حریم خصوصی بیماران در اخلاق پزشکی اختصاص داده شده است. در این پرونده دکتر امیرحسین جلالی از تجربه پزشک و بیمار در فضای مجازی می گوید و دکتر سیما مشایخی مساله ضرورت تقویت بعد غیرمادی ارتباط پزشک و بیمار را مطرح می کند.نیوشا طبیبی به اهمیت داستان سرآشپز ها پرداخته است. حسین گنجی در سلسله یادداشت های خود درباره برند شخصی سراغ «ایران درودی» رفته است. در این شماره مصاحبه ای با سردبیر روزنامه «هشت صبح» هرات درباره وضعیت رسانه قبل و پس از طالبان داشته ایم. کاوه بهبهانی، شاهو صبار، حسین حسنی، مریم سلیمی و... دیگر نویسندگان این شماره هستند.