آرشیو چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰، شماره ۵۲۸۲
ورزش
۳۱

اخبار خارجی

زیدان در پاریس؟

دنیای اقتصاد : زین الدین زیدان که در پایان فصل گذشته، از سرمربیگری رئال مادرید کناره گیری کرد و جای خود را به کارلو آنچلوتی داد، ممکن است با پاری سن ژرمن به عرصه مربیگری بازگردد، این در حالی است که پیش از این مطبوعات اسپانیا خبر داده بودند زیدان این فصل قصد مربیگری ندارد و منتظر فرصت کار در تیم ملی فوتبال فرانسه است. با این حال نتایج ضعیف پوچتینو در پاریس، ممکن است منجر به حضور زیزو به جای این مربی شود.

شفر در آستانه اخراج

ایسنا : در لیگ ستارگان قطر الخور با هدایت وینفرد شفر نتایج ناامیدکننده ای کسب کرده است. الخور از 5 بازی تنها 3 امتیاز کسب کرده و در قعر جدول رده بندی قرار دارد. طبق اعلام روزنامه استاد الدوحه، شفر جزو مربیانی است که ممکن است تا قبل از آغاز هفته ششم از کار برکنار شوند. سرمربی پیشین استقلال در میانه های فصل قبل هدایت الخور را برعهده گرفت و توانست مانع از سقوط تیم به لیگ پایین تر شود.

دیبالا ماندنی شد

تسنیم : باشگاه یوونتوس مدتی است به دنبال تمدید قرارداد پائولو دیبالا است و با جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم، مدیران باشگاه مصمم تر از گذشته این موضوع را پیگیری کردند. حالا خبر می رسد مذاکرات با مدیر برنامه های این مهاجم آرژانتینی به نتیجه رسیده است. بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» یوونتوس سرانجام برسر تمدید قرارداد پائولو دیبالا به توافق رسید و این مهاجم 27 ساله آماده امضای قرارداد چهار ساله جدیدی با دستمزد 8 میلیون یورو در سال به علاوه دو میلیون پاداش های در نظر گرفته شده است. دیبالا که در سال 2015 از پالرمو به یوونتوس پیوست، در صورت امضای قرارداد جدید می تواند حضورش در این باشگاه را به یک دهه برساند.