آرشیو سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰، شماره ۶۰۵۲
زندگی
۱۳

حق با شماست

#پلیس_راهور

ناصری از تهران: چندبار از پلیس راهور درخواست کرده ایم برای مقابله با خودروهایی که در خیابان134 تهرانپارس به صورت دوبل توقف می کنند اقدام کند اما به این مشکل شهروندان رسیدگی نمی شود.

#دارو_مدیریت

شریفی از سنندج: بازار دارو برخلاف وعده هایی که تاکنون داده شده سامان نگرفته است. ای کاش شرایطی در کشور ایجاد شود که خانواده هایی که بیمار دارند دیگر نگران پیدانشدن دارو نباشند.

#کرایه_تاکسی

مجیدی از تهران: کرایه تاکسی های اینترنتی، خطی و گردشی تناسبی با درآمد شهروندان ندارد. کارگران برای تردد با مشکلات زیادی روبه رو هستند به خصوص آنهایی که هر روز باید به مناطق شمالی شهر بروند.

#شهرداری_آسفالت

حصاری از تهران: آسفالت ورودی بزرگراه حقانی از سمت بزرگراه همت شرق به غرب شرایط خوبی ندارد و باعث تغییر ناگهانی مسیر خودروها می شود. از شهرداری این منطقه تقاضای رسیدگی دارم.

#اجاره_خانه

شکریز از تهران: قشر مستاجر در تهران در حال له شدن است. خانواده هایی که چند عضو شاغل دارند نیز از پس هزینه های اجاره خانه برنمی آیند؛ چرا حمایت از اقشار ضعیف جامعه فراموش شده است. به نظر می رسد سیاست گران کردن زندگی در تهران تمام و کمال در حال اجراست تا فقرا از این شهر کوچ کنند.

#خاموشی-شبانه

فضلعلی از تهران: این روزها که هوا زودتر تاریک می‎شود خیابان‎ها و بزرگراه‎ها تاریک‏اند و چراغ‏ها خاموش است. با خاموشی خیابان‎ها و بزرگراه‏ها احتمال تصادف و دزدی افزایش پیدا می‏کند.

#واکسن-دانش ‎آموزان

مادری از تهران: طرح واکسیناسیون دو روزه دانش آموزان در مدارس طرح بسیار خوبی بود ای کاش این طرح ادامه داشت تا دانش‎آموزان بیشتری برای تزریق واکسن مراجعه می‏کردند.

#تورم-طلا

البرزی از لرستان: هر روز قیمت سکه و طلا افزایش یا کاهش پیدا می‎کند چرا هیچ ثبات قیمتی در سکه و طلا وجود ندارد و هر روز شاهد تغییر هستیم؟