آرشیو دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰، شماره ۵۳۰۲
ورزش
۳۱

اخبار داخلی

امروز؛ آلومینیوم اراک- پرسپولیس

دنیای اقتصاد: مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام سه بازی پیگیری می شود. بر این اساس از ساعت 16 در اراک پرسپولیس میهمان آلومینیوم خواهد بود. سرخ پوشان در دو بازی اول برابر فولاد خوزستان و نساجی مازندران موفق به کسب پیروزی شده اند. آلومینیوم هم با رسول خطیبی بعد از تساوی بدون گل با پدیده در گام نخست، در هفته دوم موفق شد فولاد را با سه گل شکست بدهد. تیم اراکی فصل گذشته تنها شکست پرسپولیس در لیگ برتر را به این تیم تحمیل کرد، بنابراین بازی امروز می تواند برای یحیی گل محمدی و شاگردانش جنبه انتقامی هم داشته باشد. در دو بازی دیگر هم از ساعت 18، فولاد با مس رفسنجان مصاف می دهد و گل گهر سیرجان به مصاف نساجی می رود.

روز نه چندان خوب محرمی

فارس: در چارچوب هفته چهاردهم لیگ کرواسی، دیناموزاگرب به مصاف گرویکا رفت و به برتری 2برصفر رسید. در این مسابقه صادق محرمی در ترکیب اصلی دیناموزاگرب حضور داشت و توانست 84 دقیقه برای تیمش بازی کند. مدافع کشورمان در این مسابقه نمایش متوسطی داشت. طبق آمار سایت سوفااسکور، محرمی با نمره 7/ 6 نسبت به بازیکنان اصلی دیناموزاگرب آمار خوبی به ثبت نرساند.

سوریان قید انتخابات کشتی را زد

مهر: چندی پیش فدراسیون کشتی کشورمان، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون را به عنوان کاندیدای رسمی ایران برای عضویت در هیات رئیسه اتحادیه جهانی معرفی کرد. طبیعتا این موضوع نیازمند رایزنی با کشورهای عضو برای کسب آرای لازم است که شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی برای انجام رایزنی ها و همچنین عدم حمایت لازم از سوی نهادهای مربوطه، باعث شد حمید سوریان از حضور در انتخابات انصراف دهد. انصراف سوریان از حضور در انتخابات اتحادیه جهانی بارها به طور شفاهی و در قالب گلایه از عدم حمایت کافی مطرح بود اما حالا با عدم سفر سوریان به صربستان، بحث انصراف هم قطعی شد.