آرشیو یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰، شماره ۷۸۶۰
ایران ورزشی
۱۵
بازتاب

رغبتی، مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان: سیاست مان حمایت همه جانبه از توسعه ورزش بانوان است

علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که سیاست کلی ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی حمایت همه جانبه از توسعه ورزش بانوان است. او درباره برگزاری جلسه ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی می گوید: «در این جلسه که به ریاست حمید سجادی برگزار شد، در مورد سه رویداد بازی های آسیایی هانگژو، بازی های کشورهای اسلامی و المپیک ناشنوایان صحبت شد. با اینکه بازی های کشورهای اسلامی مرداد ماه در ترکیه و المپیک ناشنوایان اردیبهشت ماه 1401 در برزیل برگزار می شود و بازی های آسیایی هانگژو را هم داریم، در این جلسه درباره کلیت طرح البسه ورزشکاران گفت وگو شد.»

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش بر حمایت از ورزش بانوان تاکید می کند: «در این جلسه اعضای ستاد موافقت کردند چند تیم بانوان به بازی های کشورهای اسلامی اعزام شوند که سرپرست کاروان در مورد تیم های حاضر توضیحات تکمیلی را می دهد. سیاست کلی اعضای این ستاد حمایت همه جانبه از توسعه ورزش بانوان است.»

وی ضمن اشاره به تایید طرح لباس کاروان می افزاید: «طرح اولیه لباس  کاروان تایید شد و قرار است جزئیات فنی بیشتر  آن در جلسات بعد بررسی شود. قرار است لباس انتخاب شده سال آینده برای رویدادها به صورت مشترک استفاده شود.» مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان درباره المپیک ناشنوایان هم می گوید: «با حضور مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان در این جلسه درباره مشکل ویزا و اعزام ورزشکاران به المپیک ناشنوایان تصمیمات خوبی اتخاذ شد. مقرر شد برای تسهیل در صدور روادید ورزشکاران اعزامی به المپیک دیداری با سفیر برزیل داشته باشیم و همچنین صحبت هایی در مورد حمایت مالی از کاروان ناشنوایان ایران مطرح شد.»