آرشیو یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰، شماره ۵۴۱۲
بازارچه
۱۹

نبض بازار

خرید کالسکه کودک چقدر خرج دارد؟

دنیای اقتصاد : کالسکه یکی از مهم ترین وسایل حمل و نقل کودک است و این کار را برای پدر و مادر آسان می کند.

انتخاب یک کالسکه خوب و مطمئن سبب حفظ امنیت و آسایش کودک و البته راحتی والدین می شود، بنابراین کالسکه برای مادرانی که اهل پیاده روی هستند و به دلیل مشکلات اسکلتی توانایی در آغوش گرفتن کودک به مدت طولانی را ندارند، وسیله ای کاربردی و بسیار مناسب است. به طور کلی کالسکه به سه نوع ورزشی، سنتی و مسافرتی تقسیم بندی می شود که خصوصیات و کاربرد آنها با یکدیگر متفاوت است.

در ادامه قیمت برخی از این محصولات را مشاهده می کنید:
قیمت فروش انواع عرقیات گیاهی

دنیای اقتصاد : امروزه انواع عرق های گیاهی، به یکی از پر طرفدار ترین نوشیدنی ها برای مصارف دارویی تبدیل شده اند، به طوری که امروزه بیش از پنجاه نوع گیاه وجود دارد که پس از عرق گیری، تبدیل به یک نوشیدنی با مصارف طبی و دارویی می شوند. از معمولی ترین خواص درمانی عرقیات می توان به خاصیت ضددرد، ضدمیکروب، ضدانگل، ضدقارچ، ضداسپاسم و آنتی اکسیدانی آنها اشاره کرد.

گلاب، عرق نعنا، عرق بیدمشک، عرق کاسنی، عرق آویشن، عرق بهار نارنج و عرق بابونه از معروف ترین آنها هستند که هریک خواص مختلف و منحصربه فردی دارند. کارشناسان این حوزه در مورد یکی از عوارض جانبی ناشی از مصرف عرقیات می گویند: «با توجه به کاشت صنعتی گیاهان دارویی برای تهیه عرقیات از آنها، احتمال وجود سموم شیمیایی در اندام های موردمصرف آنها وجود دارد. باقی مانده این سموم، در صورتی که اندام گیاهی قبل از ورود به مرحله عرق گیری به خوبی پاکسازی نشده و پالایش (سم زدایی) نشود، ممکن است وارد محصول نهایی شده و از آن طریق، به مصرف کننده آسیب وارد کند. البته احتمال بروز این اتفاق در شرایط تهیه عرقیات به روش سنتی، بسیار بیشتر است.»

در ادامه قیمت فروش برخی از انواع پرفروش عرقیجات را مشاهده می کنید: