آرشیو سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰، شماره ۶۱۷۹
ورزش
۴

شبکه ورزش و جشنواره عظیم برترین های قرن ورزش

نشست خبری مراسم جشنواره انتخاب بهترین های یکصد سال ورزش ایران صبح دیروز دوشنبه 23 اسفند ماه در محل شبکه ورزش سیما برگزار شد. قرار بر این است که برترین های ورزش ایران در یک صد سال اخیر با انتخاب داوران و در نهایت مردم معرفی شوند که این اتفاق در نوروز 1401 رخ خواهد داد.

سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش در این نشست خبری در رابطه با برگزاری چنین جشنواره ای گفت: شبکه ورزش با مشارکت وزارت ورزش وجوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون های ورزشی و دیگر نهادهای فرهنگی و ورزشی و رسانه ای قصد دارد برترین های قرن ورزش ایران را انتخاب کند.

همچنین اکبر محمدخانی دبیر این جشنواره گفت: سعی داریم به ساختار ورزش ایران بپردازیم. قدردانی از پیشکسوتانی که پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند یکی از اهداف اصلی است. بسیاری از قهرمانان و پیشکسوتان در حال فراموشی هستند و نسل جدید آنها را نمی شناسد.

به گزارش جام جم، هیات انتخاب برترین های قرن ورزش ایران شامل چهره های مختلف ورزشی و رسانه ای و البته گویندگان خبری است. نصرا... سجادی، بابک پورعالی، فریدون معینی، مجید احتشام زاده، مهدی شکری، خسرو والی زاده ، علی کفاشیان و... از اعضای هیات داوری هستند.