آرشیو چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، شماره ۷۹۲۶
زیست بوم
۱۷

خبر در خبر

ایرنا- «سیدجواد موسوی»، مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: بعد از طرح و پیگیری موضوع تغییر نام شهرستان بینالود توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دولت، کمیسیون های تخصصی، در جلسه دیروز دولت نام طرقبه - شاندیز را احیا و جایگزین بینالود کردند.

ایسنا- «علی سالاروند» مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، با اشاره به پخش تصاویری در فضای مجازی مبنی بر اتلاف یک قلاده خرس قهوه ای به همراه توله خود در ارتفاعات قالی کوه الیگودرز، اظهار کرد: یگان حفاظت اداره محیط زیست این شهرستان به محض دریافت خبر راهی منطقه مورد نظر شده و آن را مورد بررسی قرار دادند.

ایرنا- «فرهاد قلی نژاد»، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: حیات وحش این استان دارای تنوع بالایی است که از این میان هفت گونه در معرض خطر انقراض و نیازمند حمایت و حفاظت ویژه هستند.

مهر- «عطا پورشیرزاد»، مدیرکل محیط زیست فارس گفت: تالاب های فارس کاملا خشک شده و امسال هیچ پرنده مهاجری به استان نیامد و این وضعیت برای تالاب مهارلو بسیار خطرناک است.

ایسنا- «یوسف بیدخوری»، معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از تکمیل 80 درصد واحدهای اقامتی استان در تعطیلات نیمه خرداد ماه خبر داد.