آرشیو چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱، شماره ۷۹۳۸
ورزشی
۲۰

اخبار

در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین : تیم فوتوالی ایران با رژیم صهیونیستی مسابقه نداد

مسابقات فوتوالی در کشور گرجستان برگزار شد و حامد شادان و حبیب پورقاز دو بازیکن اهل سنت تیم ملی در جایگاه سوم مشترک این مسابقات ایستادند. تیم ملی فوتوالی کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات با ارج نهادن به ارزش های نظام جمهوری اسلامی حاضر به رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی نشد و به مقام سوم مشترک این مسابقات دست یافت.

پیشنهاد رسمی العربی قطر برای جذب مهدی پور

در یک ماه گذشته خبرهایی درباره احتمال جدایی مهدی مهدی پور از استقلال مطرح شد و حالا یک باشگاه قطری به صورت رسمی خواهان جذب هافبک ملی پوش آبی ها شده است. باشگاه العربی قطر دیروز پیشنهاد رسمی خود را با ارسال یک ایمیل به اطلاع مهدی پور رساند و احتمالا این بازیکن بزودی راهی قطر خواهد شد تا با مدیران العربی مذاکره کند. البته مدیران باشگاه استقلال در مذاکره با مهدی پور و مدیر برنامه هایش، خواهان تمدید قرارداد این بازیکن شده اند اما پیشنهاد باشگاه قطری فعلا کار امضای قرارداد او را به تاخیر انداخته است.

شهاب زاهدی مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم است و روز یکشنبه در مصاحبه ای که با خبرنگاران داشت، تاکید کرد نیاز به جذب 2 مهاجم آماده و گلزن دارد و در این میان او به دنبال جذب مهاجمان داخلی و خارجی است. شهاب زاهدی یکی از مهاجمانی است که به پرسپولیسی ها پیغام داده که تمایل دارد به تیم سابق خود بازگردد. به گزارش طرفداری، زاهدی که فصل قبل مورد توجه پرسپولیس بود به دلیل مبلغ رضایتنامه سنگین نتوانست سرخپوش شود. او در نهایت از تیم زوریای اوکراین به دلیل شرایط نامناسب کشور اوکراین جدا شد و به یک تیم لهستانی پیوست و درست مثل خیلی از بازیکنان هنوز منتظر تصمیم فیفا است تا تعیین تکلیف کند که باید در لهستان فوتبالش را ادامه دهد یا به اوکراین برگردد، اما چیزی که مشخص به نظر می رسد این است که زاهدی مثل فصل قبل که باشگاهش برای صدور رضایتنامه 500 هزار یورو طلب کرده بود، مشکلی برای جدایی از تیمش نداشته و می تواند از تیم لهستانی رضایتنامه بگیرد. از این رو باید دید یحیی گل محمدی به دنبال جذب شهاب زاهدی هم خواهد بود یا نه.