آرشیو پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱، شماره ۶۲۴۴
ورزش
۴
حاشیه خبر

رقم قرارداد مجیدی و یحیی لو رفت

اخیرا درویش، مدیرعامل پرسپولیس گفته یحیی گل محمدی برای دو فصل 40 میلیارد از این باشگاه می گیرد. البته او خیلی زود حرفش را پس گرفت چون باشگاهش در بیانیه ای اعلام کرد این رقم برای سه فصل بوده است.

درباره رقم دستمزد مربیان استقلال و پرسپولیس همیشه حرف و حدیث زیاد بوده است. آنها معمولا گرانترین مربیان لیگ برتر بوده اند. یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی فصل قبل سرمربی دو تیم بودند که البته دومی بعد از پایان فصل جدا شد و به باشگاه الاتحاد امارات رفت. قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در تازه ترین مصاحبه اش گفت فصل قبل رقم دستمزد این دو مربی نزدیک به هم بوده است. 

حالا بررسی های جام جم نشان می دهد وزارت ورزش از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواسته بود رقم قراردادهای مجیدی و یحیی تفاوت آنچنانی نداشته باشد. به همین خاطر دو مربی فصل قبل 7میلیارد تومان قرارداد داشتند و 7میلیارد تومان آپشن قرارداد. فرهاد مجیدی به دلیل قهرمانی در لیگ برتر موفق شد بخش عمده ای از پاداش قراردادش را بگیرد و در آمدش نزدیک به 14میلیارد تومان باشد. یحیی گل محمدی اما با پرسپولیس هیچ جامی به دست نیاورد تا نسبت به فرهاد مجیدی درآمدش کمتر باشد. برای فصل جدید هم رقم دستمزد یحیی نزدیک به همان 14میلیارد است و شاید در آپشن های قراردادش کمی تفاوت ایجاد شود.