آرشیو چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱، شماره ۵۲۴۴
هنر و ادبیات
۷
خبر

بر پایی نمایشگاه نقاشی های علی اکبر صادقی تا 11 شهریور

«دیوانه» در گالری مدار موازی

نمایشگاه نقاشی های علی اکبر صادقی به نام «دیوانه» از 3 تیرماه تا 11 شهریور در گالری مدار موازی برپا است.

به گزارش صبا، نمایشگاه انفرادی نقاشی های علی اکبر صادقی به نام «دیوانه» این روزها در گالری مدار موازی برپا است.

این نمایش شامل نقاشی های آکریلیک بر بوم است که هنرمند از سال 1396 تا به امروز کار کرده و 5 نقاب که صادقی با همکاری پلتفرم آرت مارت تولید کرده است.

تصاویر و نقاب ها مخاطب را در مقابل دوگانه خیر و شر، خوب و بد، فرشته و شیطان، عدل و ظلم، صلح و جنگ، دورویی و صداقت، نهان و عیان، درون و بیرون قرار می دهد.

همچنین در توضیح نام گذاری این نمایشگاه از علی اکبر صادقی نقل شده است: «همه میگن چطوری این نقاشی ها رو می کشی، چطوری فکر می کنی، به همه میگم که من دیوانه ام.»

علی اکبر صادقی برنده چندین جایزه معتبر تصویرگری کتاب و نقاشی متحرک شده و نمایشگاه های متعدد انفرادی و گروهی در داخل و خارج از ایران از آثارش برگزار شده است. از مهم ترین آنها می توان به نمایشگاه «مروری بر آثار و زندگی علی اکبر صادقی» در موزه هنرهای معاصر تهران (1397) اشاره کرد. همزمان با این نمایشگاه کتابی جامع از دوره های مختلف کاری او نیز منتشر شد. همچنین آثار او در هر سه نمایش مصورنامه و در نمایشگاه گروهی «لبه نرم تیغ» که گالری دستان در کرک استریت لندن (1400) برپا کرده بود به نمایش درآمد.

علاقه مندان می توانند تا 11 شهریور ماه برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جز یکشنبه ها از ساعت 13 تا 19 به نشانی: تهران، خیابان حافظ، نرسیده به چهارراه کالج، نبش کوچه بامشاد، پلاک 409 مراجعه کنند.