آرشیو چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱، شماره ۵۴۸۶
خبر
۸

خبر

تکذیب فیلترینگ اینستاگرام و واتس اپ

ایرنا : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به طرح برخی اخبار در فضای مجازی در خصوص فیلتر اینستاگرام و واتس اپ گفت: این موضوع تنها یک شایعه است و هیچ تصمیمی در هیچ بخشی از کشور در این مورد اتخاذ نشده است. عیسی زارع پور گفت: فیلترینگ در اختیار وزارت ارتباطات نیست، اما هیچ تصمیمی در هیچ بخشی از کشور در این مورد اتخاذ نشده است. وی تاکید کرد: اطلاع ندارم، چرا این مباحث و شایعات در کشور مطرح می شود زیرا تنها نگرانی مردم را در پی دارد.

بررسی «اصلاح نظام بانکی» در مرکز بررسی های استراتژیک

ایرنا : مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری عصر دوشنبه با بررسی طرح مجلس شورای اسلامی درباره بانکداری جمهوری اسلامی، بر ضرورت اصلاح قانون بانکداری و ساختار و سیاست های پولی بانک مرکزی با هدف حذف ربا و ممنوعیت خلق پول از هیچ، ایجاد سامانه یکپارچه اطلاعات نظام سپرده گذاری و رتبه بندی بانک ها در کشور تاکید کرد.

موافقت با تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی

ایسنا : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی و شرکت های وابسته به آن در 13 محور موافقت کردند. عملکرد غیرشفاف شرکت شستا به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های کشور از لحاظ مالی و فاصله زیاد بین حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با بازنشستگان سایر دستگاه ها، دومحور این تحقیق و تفحص است.