آرشیو پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱، شماره ۵۴۸۷
ورزش
۲۲

اخبار داخلی

تعویق در آغاز تمرینات پرسپولیس

دنیای اقتصاد : درحالی که تمرینات پرسپولیس قرار بود از امروز آغاز شود با توجه به تکمیل نشدن تیم و همچنین تاخیر در حضور تعدادی از بازیکنان در تهران، تمرینات هفته آینده شروع می شود . همچنین حضور در ایفمارک برای انجام تست های پزشکی نیز دلیل دیگر تعویق تمرینات است. با این وجود شنیده می شود عدم تسویه کامل قراردادهای فصل گذشته بازیکنان نیز یکی دیگر از دلایلی است که آغاز تمرینات برای فصل جدید را به تعویق انداخته و بازیکنان در اقدامی گروهی، خواهان دریافت معوقات خود پیش از آغاز فصل جدید هستند.

تصمیم قرمزها درباره مهاجم مصدوم

خبرآنلاین : قرارداد عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس درحالی با این باشگاه به اتمام رسیده که او مصدوم است و نمی تواند درحال حاضر تیمش را همراهی کند. گفته می شد قرارداد این بازیکن تمدید می شود و نامش از نیم فصل به لیست نفرات تیم اضافه خواهد شد اما حالا شنیدیم که باشگاه در همان نیم فصل قرارداد این بازیکن را تمدید می کند و نامش را به لیست اضافه خواهد کرد. ظاهرا این اقدام برای کاهش هزینه ها و عدم پرداخت پول برای ماه هایی است که این بازیکن نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند.

جانشین منصوریان مشخص شد

دنیای اقتصاد : علیرضا منصوریان در لیگ بیست ودوم هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده داشت و قرار بود با این تیم فصل جدید را هم آغاز کند اما چند روز پیش با انتشار بیانیه ای از پایان همکاری خود با این باشگاه خبر داد. در همین راستا روز گذشته رضا پرکاس به عنوان سرمربی جدید نفتی ها انتخاب و جانشین منصوریان شد. پرکاس سال ها است که در آلمان زندگی می کند و پرورش یافته فوتبال این کشور است که سابقه فعالیت در باشگاه نفت آبادان را نیز در کارنامه دارد. این مربی آبادانی سابقه فعالیت در آلمان، امارات، عمان و بنگلادش را دارد و مدتی نیز دستیار پائولو سرجیو در نفت بود. او فصل گذشته در استراوشان تاجیکستان مربیگری کرده بود.