آرشیو دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱، شماره ۶۲۵۳
جامعه
۱۶

حق با شماست

# آنتن- همراه اول- ایلام

شهروندی از ایلام: سال گذشته قرار بود یک دکل آنتن دهی همراه اول در روستای گوراب علیا از توابع شهرستان سیروان ایلام نصب شود تا مشکل آنتن دهی در این روستا برطرف شود، ولی خبری از این دکل نشد. از مدیرکل مخابرات استان ایلام درخواست رسیدگی داریم.

#زلزله_هرمزگان

اردلان از سمنان: بعد از وقوع زلزله در هرمزگان تعداد زیادی از اشخاص در فضای مجازی بدون نظر سازمان هایی که در بحران کمک مردمی جمع می کنند برای کمک به زلزله زدگان شماره حساب بانکی پخش می کنند.

#هدررفت_آب

رجبی از تهران:  با وجود گرمای شدید هوا در پارک های شهر تهران، آبیاری درختان و گیاهان در زمان تابش شدید افتاب انجام می شود.  این کار می تواند باعث افزایش مصرف آب شود. 

جوابیه

در پی درج پیامی با عنوان «روشنایی آزادراه تهران قم» مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی با ارسال نمابری اعلام کرد: خاموشی سیستم روشنایی برخی مقاطع این آزادراه به دلیل سرقت اقلام و تجهیزات شبکه نیروی برق در مجاورت آزادراه، بارش ها و استهلاک لوازم و ملحقات رخ می دهد که طبق روال معمول بلافاصله توسط گشت های روشنایی پیمانکاران نگهداری سیستم روشنایی مستقر در آزادراه گزارش و نسبت به رفع عیب و روشن کردن مسیر اقدام می شود و در حال حاضر نیز خاموشی ها و نواقص روشنایی در محورهای حوزه استحفاظی استان قم رفع شده است. گفتنی است به دلیل مصوبه ابلاغی مدیریت مصرف بار روشنایی، همه محورهای حوزه استحفاظی به جز نقاط حادثه خیز و مه گیر از روشنایی 50درصدی و به صورت یکی در میان برخوردار است.