آرشیو دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱، شماره ۶۲۵۳
ورزش
۱۷

پشت نیمکت

شنیده می شود میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال که در دوران ریاست عزیزی خادم به عنوان تکنیکال دایرکتور به فیفا معرفی شد سالانه حدود 180هزار دلار درآمد دارد!

​​​​​​​یکی از بازیکنان مطرح لیگ برتر فاش کرده اخیرا برای انتقال به یک باشگاه مطرح لیگ برتر، با پیشنهادی عجیب روبه رو شده. او توضیح داده: «توافق کردیم. آماده امضای قرارداد بودم. شب قبلش یکی زنگ زد و گفت باید 20درصد از پول قرارداد به ما برسد. فهمیدم سرمربی هم با همان هاست و قرارداد به هم خورد.»

شنیده می شود یکی از مسوولان فدراسیون فوتبال به دلیل لغو بازی با کانادا به شدت ناراحت است چراکه قرار بود برای کار و اقامت دخترش در این سفر، رایزنی های لازم را انجام دهد ولی حالا نمی تواند به این کشور برود.

شنیده می شود در دو فدراسیون ورزشی مطرح اعتراض ها به میزان حقوق ها بالا گرفته است. حتی یکی از مسوولان رده بالای یکی از فدراسیون ها در محفلی دوستانه گفته از نیمه دوم ماه پول ندارد!

شنیده می شود مهدی تاج، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به نزدیکانش گفته چند نفر به او پیشنهاد داده اند در انتخابات هشتم شهریورماه این فدراسیون شرکت کند. او تاکید کرده اگر به انتخابات برود قطعا رای می آورد.

شنیده می شود با وجود مطرح شدن نام فرشید اسماعیلی برای حضور در استقلال، بعضی از مسوولان باشگاه با خرید این بازیکن مخالفند و می گویند او در دوره قبلی حضورش، چند مرحله با مدیران باشگاه به مشکل خورده است.