آرشیو چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱، شماره ۲۳۰۶۶
اخبار کشور
۳

رئیس قوه قضائیه از دادسرای جرایم امنیتی تهران بازدید کرد

رئیس قوه قضائیه دیروز از دادسرای شهید مقدس- جرایم امنیتی- تهران بازدید کرد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، ضمن بازدید از دادسرای شهید مقدس- جرایم امنیتی- تهران، در جمع قضات و کارکنان این دادسرا به بیان توصیه ها و تذکراتی پرداخت.

محسنی اژه ای در ادامه از بخش های مختلف این دادسرا بازدید به عمل آورد.

رئیس قوه قضائیه در بازدید از شعب اجرای احکام دادسرا، برخی پرونده هایی را که فرآیند رسیدگی به آنها طولانی شده بود مورد پیگیری قرار داد و علت اطاله رسیدگی به آنها را جویا شد.

وی همچنین پرونده های دارای زندانی را نیز در این واحد قضایی مورد بررسی قرار داد و مشخصا به مطالعه چند مورد از این پرونده ها پرداخت و دستورات مقتضی را درخصوص آنها صادر کرد.

بررسی و مطالعه پرونده های بایگانی شده و همچنین چند پرونده که به تازگی در مرجع قضایی بالاتر به آنها نقص گرفته شده و مجددا به دادسرا ارجاع داده شده بود، بخش دیگری از بازدید رئیس عدلیه از دادسرای جرائم امنیتی بود.

رئیس قوه قضائیه همچنین با چند تن از مراجعان به دادسرای امنیت به صورت مستقیم و بدون واسطه صحبت کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

گفت وگوی صمیمانه با کارکنان دادسرای ناحیه 33 و کسب اطلاع از وضعیت حقوقی و سابقه کار آنها بخش دیگر بازدید اژه ای از این دادسرا بود؛ مسئولان دادسرای شهید مقدس ضمن اشاره به کار شبانه روزی و خارج از وقت اداری کارکنان این دادسرا به میزان دریافتی و حقوق پایین آنها اشاره داشتند.

رئیس دستگاه قضا در جریان این بازدید با تعدادی از متهمان نیز به گفت و گو پرداخت.