آرشیو سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱، شماره ۶۲۶۳
اقتصاد
۳

بدون تیتر

صادق عباسی شاهکوه، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابلاغ تعهد پوشش هشت شهر جدید به اپراتورهای متعهد برای اجرای پروژه دسترسی مبتنی بر فیبرنوری خبر داد.

محمد برزگری، رئیس تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی: طبق آخرین آمار ما پنج میلیون و 500هزار حساب تجاری از حساب شخصی تفکیک شده اند.

بررسی آمار واردات کالای اساسی در سه ماه اول امسال نشان می دهد در مجموع حدود 70میلیون دلار گوشت قرمز و گوشت مرغ وارد شده که حدود 8000 تن به ارزش بیش از 36میلیون دلار آن گوشت قرمز  است. از این میزان حدود 800تن به ارزش 4.5میلیون دلار گوشت قرمز گرم و 7200تن به ارزش 31.7میلیون دلار گوشت قرمز سرد بوده است.

با توجه به افزایش قیمت اوراق تسهیلات مسکن به هر برگه 140هزار تومان، متقاضیان دریافت وام 480میلیون تومانی مسکن باید 134میلیون تومان برای دریافت این وام هزینه کنند.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت: تولید خودرو های سمند، تیبا و ساینا از ابتدای مرداد حذف می شود و خودرو های جدید جایگزین آنها خواهد شد.

علیرضا مهاجر، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از افزایش 20درصدی تولید برنج در کشور خبر داد و گفت: پیش بینی ما این است که بیش از دو میلیون و 200هزار تن تولید برنج داشته باشیم.

ناصر سرگزی زاده، سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان از واردات 900هزار تن انواع کالاهای اساسی به کشور از طریق بندر شهیدرجایی این استان از اول امسال تاکنون خبر داد.

شرکت مدیریت شبکه برق ایران از افزایش بیش از 7000مگاواتی مصرف برق شبانه کشور خبر داد و اعلام کرد طی شبانه روز گذشته 6515 مگاوات از برق کشور توسط نیروگاه های تجدیدپذیر تامین شد.

بیمه مرکزی اعلام کرد با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و در راستای فرهنگ بیمه ای و به مناسبت عید غدیر خم صد درصد جرایم کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه از تاریخ 27تیر تا پایان روز 15مرداد امسال بخشیده می شود.