آرشیو پنجشنبه ۱۳ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۷۹۷۳
زیست بوم
۱۷

خبر در خبر

ایرنا- «علی سلاجقه» رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سیل کاملا قابل مدیریت است و نباید در مدیریت آن از مسیرهای هزینه بر اقدام کنیم.

ایرنا- «ولی جهانی» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: 15 آیین از یکصد آیین ثبت شده گیلان در فهرست آثار ناملموس ملی مرتبط با حوزه عاشورایی است.

ایرنا- «احد وظیفه» رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با بیان اینکه بارندگی های اخیر 4.5 درصد کم بارشی را جبران کرده اند، اظهارکرد: این بارش ها برخلاف بزرگی و خسارت های وارد کرده، کم بارشی را جبران نمی کند و همچنان در وضعیت خشکسالی متوسط تا شدید و استثنایی قرار داریم.

میراث آریا- «علی اصغر شالبافیان» معاون گردشگری کشور در پنجاه و دومین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به اهمیت موضوع سامان دهی تعطیلات توسط اعضای ستاد بر هم افزایی ظرفیت دستگاه ها در راستای توزیع زمانی و مکانی سفر تاکید کرد.

ایسنا- «عقیل عقیلی» باستان شناس گفت: بی توجهی و نامهربانی ها تیشه بر ریشه نیمه جان حمام تاریخی احمدآباد اصفهان می زند، حمامی که روزگاری عاملی برای پاکیزگی مردم یک منطقه بود، اما امروز از نفس افتاده و به حال خود رها شده است.

مهر- «محمدعلی مدیر» فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: حین گشت ایست و بازرسی کامه شهرستان تربت حیدریه 45 سکه و تعدادی اشیای تاریخی دیگر کشف و ضبط شد.

آریا- «کاظم حسین زاده» معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از تولید محتوا برای 16 رشته شاخص و بومی صنایع دستی این استان خبر داد.

آریا- «احمد آخوندی» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: حضور مردم آموزش دیده در بافت تاریخی و انجام اقدامات لازم در ابتدای شروع بارندگی از آسیب بیشتر این بافت جلوگیری کرد.

ایرنا- «بهزاد برار زاده» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه 20 درصد شبکه فاضلاب شهری در استان فرسوده و نیازمند بازسازی است، گفت: قرارگاه خاتم الانبیا با سرمایه گذاری هفت هزار و 300 میلیارد تومانی برای رفع این چالش و اجرای طرح های توسعه ای با راه اندازی تصفیه خانه های جدید به میدان می آید.