آرشیو سه‌شنبه ۱۸ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۶۲۷۸
فرهنگ
۹
خبر

مشکلات گروه های نمایشی در تماشاخانه سیمرغ

منبع: ایسنا

سه گروه نمایشی که مشغول اجرای نمایش هایشان در تماشاخانه سیمرغ بودند، ساعتی پیش از اجرا و در وضعیتی که تماشاگران برای دیدن آثارشان به سالن مراجعه کرده بودند، با ممانعت سالن برای اجرای کارهایشان رو به رو شدند.

«داش آکل به روایت نوچه کاکا رستم» به کارگردانی حامد شیخی و «از مجهول به مجهول» به کارگردانی پارسا محمدزاده، روز جمعه برای اجرای نمایش هایشان به سالن رفته بودند که ناگهان به آنان اعلام شد به دلیل آتش سوزی در سالن نمی توانند نمایش های خود را روی صحنه ببرند.

امین اکبری نسب، بازیگر نمایش «داش آکل...» در این باره می گوید: نمایش ما ساعت6 اجرا می شد و حدود ساعت3 چند نفر از بازیگران برای گریم و آماده شدن به سالن رفته بودند که متوجه شدند در سالن بسته است. نگهبان به آنان گفت شب گذشته سالن دچار آتش سوزی شده و نمی توانید اجرایتان را انجام بدهید. جالب است که هیچ نشانی از آتش سوزی نبود و همه منتظر بودیم تا یکی از مسئولان سالن توضیح دهد که ماجرا از چه قرار است اما در نهایت شگفتی، هیچ کسی توضیحی به ما نداد. ایسنا برای انتشار پاسخ مسئولان تماشاخانه سیمرغ با آنان تماس گرفت ولی مدیر پیشین این سالن، پاسخگویی را به بعد از تعطیلات موکول کرد.