آرشیو پنجشنبه ۲۰ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۵۵۱۹
ورزش
۲۲

اخبار داخلی

زمان احتمالی دیدار ایران و روسیه

تسنیم : رسانه های ورزشی روسیه در روزهای اخیر خبر از مذاکره فدراسیون فوتبال این کشور با برخی فدراسیون های آسیایی از جمله ازبکستان و ایران برای برگزاری دیدارهای دوستانه داده بودند. در این میان سایت اسپورت روسیه اعلام کرد دیدار احتمالی تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود. فدراسیون فوتبال روسیه نیز پیش از این با تایید ضمنی مذاکراتش با برخی همتایان آسیایی اعلام کرد اطلاعات دقیق تر به زودی منتشر می شود. این درحالی است که تیم ملی فوتبال روسیه به دلیل تحریم های صورت گرفته از سوی اتحادیه فوتبال اروپا و فدراسیون جهانی فوتبال قادر به شرکت در مسابقات رسمی بین المللی نیست و باید دید فدراسیون فوتبال واقعا قصد دارد تا با این تیم بازی کند و احتمالا پذیرای تبعات آن از سوی فیفا باشد یا خیر.

مرگ ملی پوش جوان بوکس

دنیای اقتصاد : محمدامین روستایی، بوکسور تیم ملی جوانان ایران که به دلیل ضایعه مغزی مورد جراحی پزشکان قرار گرفته بود، حدود ساعت 3 بامداد روز گذشته دار فانی را وداع گفت. روز سه شنبه بود که فدراسیون بوکس ایران از جراحی بوکسور تیم ملی جوانان ایران به دلیل ضایعه مغزی خبر داد. گویا این بوکسور در اردوی تیم ملی حضور داشت و پس از انجام تمرینات، به یکباره بی هوش شده بود. روستایی سپس به بیمارستان اعزام شد و پزشکان پس از انجام آزمایش ها فورا او را بستری و جراحی کرده بودند. عمل جراحی این بوکسور جوان هم موفقیت آمیز عنوان شد، اما او از کما بازنگشت و جان خود را از دست داد.

فدراسیون ژیمناستیک در آستانه تعلیق

فارس : بعد از پایان ریاست 4 ساله زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک، تقریبا یک ماه پیش حمید سجادی، وزیر ورزش و صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به لوزان سفر کردند و ضمن دیدار با مقامات فدراسیون جهانی، قرار شد هر چه زودتر انتخابات فدراسیون برگزار شود. سپس با پایان 6 ماهه سرپرستی حمید احمدی، زهره مرزوقی به سرپرستی فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد، اما فدراسیون جهانی نسبت به این موضوع ایراد گرفت. این نهاد با ارسال نامه ای به فدراسیون ژیمناستیک ایران اعلام کرده که این سرپرستی را قبول ندارد و اگر هرچه زودتر انتخابات ریاست فدراسیون برگزار نشود، ژیمناستیک ایران حق شرکت در هیچ مسابقه بین المللی را نخواهد داشت.