آرشیو یکشنبه ۲۳ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۷۹۷۸
سیاسی
۲
خبر

واکنش سرلشکر باقری به اظهارات هتاکانه یکی از سران فتنه

موسوی زمان مسئولیتش هم چوب لای چرخ نظام گذاشت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره هتاکی اخیر میرحسین موسوی علیه مدافعان حرم و سردار شهید حاج حسین همدانی گفت: سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ دهی و بازگو کردن ندارد.

سرلشکر باقری روز گذشته در بخشی از یک نشست خبری اظهار کرد: باید به نسل نو گفته شود که چرا جوان ما و نیروی ما وارد دفاع از حرم شد. وی تصریح کرد: مگر ما برای دفاع از حرم تردید داریم؟ استکبار به صورت رسمی در رسانه هایش اعتراف کرد که داعش را ابداع کرد تا سوریه را به تصرف درآورد. می دانید اگر این تهدید عملی می شد چه اتفاقی در حرم اهل بیت (ع) و بر مسلمانان سوریه و عراق می افتاد؟ سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: آن وقت چه بر سر ایران می آمد؟ همگان دیدند که همان سه نفر فریب خورده از تفکر داعش که پایشان به تهران رسید، چه کردند! و چه خون های بیگناهی را ریختند، در حالی که ما با حداقل نفرات و حداقل امکانات در برابر این تروریست ها در سوریه و عراق ایستادیم. وی گفت: نیروهای ما در سوریه و عراق اندک بود و سردار شهید حسین همدانی و شهید حاج قاسم با بهره گیری از سرمایه های آن کشورها توانستند ساختار سازمانی داعش را نابود کنند و امنیت حریم اهل بیت(ع) تامین شد. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ دهی و بازگو کردن ندارد، تصریح کرد: او در برهه ای از زمان که مسئولیت داشت برای نظام سنگ اندازی و چوب لای چرخ کرد و حتی با عبارات سخیف شهیدان را یاد کرد. این سخنان او هیچ ارزشی برای مردم ما ندارد و با این کارش تنها جایگاه خودش را نزد مردم خراب تر می کند. در چنین شرایطی رسانه ها وظیفه دارند واقعیت ها را برای مردم بازگو کنند.