آرشیو یکشنبه ۲۳ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۶۲۸۲
سیاسی
۲
خبر

سرلشکر باقری: موسوی زمان مسئولیتش هم چوب لای چرخ نظام می گذاشت

 رئیس ستاد کل نیرو های مسلح با بیان این که سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ دهی و بازگو کردن ندارد، گفت: او با این کارش تنها جایگاه خودش را نزد مردم خراب تر می کند.

سرلشکر محمد باقری، در نشست خبری با اشاره به بیانیه اخیر میرحسین موسوی و مطالب مطرح شده درباره مدافعان حرم و شخص سردار حسین همدانی گفت: باید به نسل نو گفته شود که چرا جوان و نیروی ما وارد دفاع از حرم شد. مگر ما برای دفاع از حرم تردید داریم؟ استکبار به صورت رسمی در رسانه هایش اعتراف کرد که داعش را ابداع کرد تا سوریه را به تصرف درآوریم. می دانید اگر این تهدید عملی می شد چه اتفاقی در حرم اهل بیت و بر مسلمانان سوریه و عراق می افتاد و آن وقت چه بر سر ایران می آمد؟سرلشکر باقری ادامه داد: همگان دیدند که همان سه نفر فریب خورده از تفکر داعش که پایشان به تهران رسید، چه کردند! و چه خون های بیگناهی را ریختند، در حالی که ما با حداقل نفرات و حداقل امکانات در برابر این تروریست ها در سوریه و عراق ایستادیم.

رئیس ستاد کل نیرو های مسلح افزود: نیروهای ما در سوریه و عراق اندک بود و سردار شهید حسین همدانی و شهید حاج قاسم با بهره گیری از سرمایه های آن کشورها توانستند ساختار سازمانی داعش را نابود کنند و امنیت حریم اهل بیت(ع) تامین شد.باقری با بیان این که سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ دهی و بازگو کردن ندارد، تصریح کرد: او در برهه ای از زمان که مسئولیت داشت برای نظام سنگ اندازی کرد و چوب لای چرخ گذاشت و حتی با عبارات سخیف، از شهیدان یاد کرد.